Je kan beter nog even wachten met naar Karpathos gaan want het weer is inderdaad niet best, zo'n 18 graden en af en toe zelfs regen. Voor de strandliefhebbers is dat niks, dan is het hier op het ogenblik beter. ( tot zolang het duurt).
weer zo'n snuggere opmerking van herbert haha
eej herbert ..je hebt geboekt of niet hoor..een reis annuleren alleen maar omdat het weer slecht is daar trappen ze niet in bij het reisburo..
je praat alsof karpathos om de hoek is en dat je het ff met de auto kan doen..ohhh iets regen..we gaan dit weekend maar niet.
je boekt meestal iets lang van te voren herbert..
konden we maar 3 maanden vooruit kijken hoe het weer word..
Heb de berichten hier niet gelezen sorry.Wel de bovenstaande.
Ik ga mischien wel niet. Want voor mijn werk komt het beter uit als ik vanaf de 15 juni ga. En dan wordt het misschien wel Pilion. Maar misschien toch wel Karpathos. Dat moet ik nog met m'n vriendin bespreken. Maar 2 a 3 weken van te voren boeken moet lukken. Ben niet kieskeurig qua huisvesting.Moet schoon zijn grote kamer liefst een limousine met chauffeur voor de deur. Een huisdame niet te vergeten. En als dat niet mogelijk is nou dan een hokje met 2 bedden wel een eigen badkamer en een balkon of terras en of LO of keukentje. Panda voor de deur.
Rijden we zelf wel.
Ik heb eens een landing gehad waarvan we dachten dat het vliegtuig niet meer op tijd kon stoppen. Maar dat was voor 1998. Ik kan altijd aftellen wanneer de landing is maar ik was pas op de helft en ineens een bonk van de landing. En dan nog remmen. Poeh. liever niet meer zo. De kapiteins naam begon met Ha.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?