PANburger => souvenirwinkeltje

• Gonnie

Volgens mij zit dat tentje in de 2e winkelstraat dus meer naar boven, waar ook de bakker en de lingeriezaak zitten. Het is een heel klein tentje met 3 stoelen voor de deur. Als je erlangs doorloopt kom je bij de taxistandplaats terecht, langs de hellende weg. Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel. Ik heb er nog nooit iets gegeten. Ik dacht dat ze ook een tamelijk groot uithangbord hadden met een hamburger erop. Maar om het zeker te weten moet ik nog tot 3 augustus wachten!!!

• John

Tjonge jonge wat een domme discussie is dit zeg.

De ene neemt souvernirtjes mee en de andere weer niet.

De andere neemt elk jaar hetzelfde mee en dan zijn er ook nog een paar die zich op z'n Grieks laten nemen -> bla bla bla bla.

Ik neem elk jaar nieuwe foto's mee en een boekje om ze in te plakken.

Ik hoop dan wel dat ik nog een hamburgertje bij een “fast” food restaurant kan krijgen en dat dat geen souvenirwinkel is geworden, want om een hamburger mee te nemen als souvenir schiet niet op -> dan is ie koud als je thuiskomt !!!!

Dan maar toch olijfolie want dan kan ik daar die hamburger in bakken. Lekker hoor en frikadellen ook -> beetje majo en curry eroverheen.

Ik hoop ook dat dat restaurantje, waar ik al 26 jaar kom, er nog is, anders weet ik niet waar ik moet vreten-> onee, ik kan dan bij die souvenirsshop terecht die vroeger een hamburgerrestaurant was om lekker een broodje gyros te halen, want de Grieken (ja, de echte) die eten dat daar ook.

EET SMAKELIJK ALLEMAAL !!!!!!!!

• tho

pff john..gefrustreerd?

ga jij nu maar foto'tjes plakken

• Mary

Bedoel je die zaak met de rode stoelen nogal een grote zaak. Daar haalde ik altijd Pita gyros om 5 uur.

• Ingrid

John, Waarom reageer je hierop als je het een ‘domme discussie’ vindt???

Ik vind jou uitspraken nogal nergens op slaan.

Ik dacht enkel een mededeling toe doen, zodat Karpathosgangers die wel eens bij PANburger hebben gegeten (of het zaakje kennen) niet een voor een verrassing komen te staan. Dat hebben wij “Karpathosgangers” voor elkaar over.

• erwin

Dit gaat inderdaad weer helemaal nergens over ! ga lekker naar de Mc Donalds !

• Ingrid

teleurstelling voor je: die is er niet op karpathos.

(en is ook helemaal niet nodig)

• erwin

Is een panburger wel nodig dan ??

• Ingrid

wel voor souvlaki en giropitta!

die heeft McDonalds niet (nee, ook de griekse niet!)

• tho

hey johny..wat ben je nou stil

hahaha

vind je je eigen nou niet zielig?