Aan alle Karpathosgangers die wel eens een broodje bij PANburger hebben genuttigd. Daar valt geen broodje meer te nuttigen, omdat deze zaak momenteel wordt omgetoverd tot ….TOURIST SHOP !!
(Uiteraard ben je meer dan welkom bij Pelagos MusicTaverna )
Hoe weet jij dat van die panburger/toeristenshop? Ben je op Karpathos of net geweest? Ik heb echt geen idee waar het is.
Wat Gonnie bedoelt klopt. Grieken eten er ook veel. Zat die panburger aan de waterkant richting de boten naar Olympos?
Eigenlijk jammer dat men denkt dat toeristen nog souveniers kopen. Er komen zoveel repeaters die kopen toch die zooi niet.
Mijn souveniers zijn zelfgeplukte kruiden. Pot honing en wat mixen voor taart en gebak. En kippensoep. En dat wat vrienden meegeven.
Dat zijn ongeveer dezelfde ‘souvenirs’ die ik mee terug naar huis neem. Dat en olijfolie, ouzo en retsina (en herinneringen)
Mijn info heb ik van Andreas, eigenaar van Zephyros Village. Andreas is in de twee weken op Karpathos vorig jaar een goede vriend geworden en we spreken elkaar nog onregelmatig via MSN of telefoon. De eigenaar van PANburger (en Pelagos) is Chronis en hij een goede vriend van Andreas. Ook Chronis is een goede vriend van mij geworden. Zo hoor je toch nog es wat.
Waar die sjop zit: geen idee. eerlijk gezegd heb ik er nooit opgelet vorige zomer. Zal het dit jaar wel doen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?