Hollandaisse

• erwin

Ik ken die John geloof ik wel Gonnie, die is niet helemaal goed bij z'n hoofd helaas !!

• John

Ja, dit onderwerp heet ook Hollandaise, iets wat naar mijn mening niets met Karpathos te maken heeft. De opzet om iedereen op een boot op Karpathos uit te nodigen door Mick klinkt naar mijn mening (sorry Mick) ook als een ludieke actie !

Daarom is iedereen toch vrij om te reageren op dit soort onderwerpen -> bij de serieuze zaken zie je ook geen opmerkingen van mij -> behalve wanneer ik ergens vragen over heb.

• Mick

Nee, mijn uitnodiging is niet ludiek bedoeld maar gewoon een aardigheidje voor wie er zin in heeft. We liggen er maar een paar dagen en dan wil ik het even gezellig hebben. Gewoon een beetje dollen voordat we richting Kreta gaan.

• Ingrid

Succes, Mick en behouden vaart!

• Mary

Ken jij een motorschip Berend Botje. De eigenaren varen al een aantal jaren langs Griekenland en Turkije. Deze mensen hebben wij ontmoet op Samothraki 3 jaar geleden. En hebben aan boord ook enige borrels gedronken. De man heeft het schip geheel zelf gebouwd.

• Mick

Sorry voor het late bericht, ik zat in NY. Nee, ik ken geen mensen met een schip van die naam. Mocht ik ‘ze’ tegen komen of van ze horen, dan laat ik het je weten.

groet, Mick

• Mary

Dank je wel