Hollandaisse

• tho

wat ouwehoer je nou herbertje..een uitsmijter voor mij?

je blijft doorgaan he! misselijkmakend mannetje

• herbert

Je hebt absoluut geen gevoel voor humor he ??

• tho

meer als jij denkt vriend

• Ingrid

Jongens! kunnen jullie je steekjes onder water voortzetten op de prikpagina van pesten.startpagina.nl??

Het is nu wel mooi geweest hier! Ik denk dat heel veel het met mij eens zijn.

• Gonnie

Ben het geheel met je eens en heb zelf ook al eens geageerd tegen dit soort conversatie. Je wilt niet weten wat er dan gebeurt!! Maar ik wil graag blijven reageren op mensen die iets vragen. Daar is dit prikbord toch ook voor! Lang leve alle Karpathosliefhebbers!! Gonnie

• bep

ik ben het ook eens met m,n voorgangsters ik vind het een leuke site maar het moet wel leuk blijven we praten over ons geliefd karpathos en het is niet de bedoeling om elkaar af te katten

Laten we het alleen hebben over de leuke dingen op karpathos en dat zijn er heel veel, en we krijgen er dan weer helemaal zin in

gr bep

• John

Ja, dat vind ik nou ook !

Die Herbert en Tho moeten maar een eigen internetsite beginnen.

Wat een gezeik joh, Mick doet een leuke uitnodiging en hunnie gaan maar een beetje mekaar zitten toeroepen.

• Mick

Allez heren en dames, laat ik nu eens als vredestichter optreden i.p.v. de kachel nog meer aan te maken. Tho en Herbert, jullie komen gewoon allebei aan boord voor een mytos, praten ‘het uit’ en gaan daarna als vrienden lekker afgevuld naar jullie eigen kofferke toe. Al zeg ik het zelf, ik vind het een mooi aanbod. En als dat niet kan om praktische redenen; sluit dan digitaal vrede, en leef nog lang en gelukkig.

groet, Mick

• tho

lijkt me wel wat mick ..herbert..hele andere onderwerpen nu ..zullen we het eens over karpathos hebben?

• herbert

Ik heb helemaal geen “ruzie” met Tho, ik KEN hem niet eens !! Ik vind het alleen vervelend dat hij overal zoveel kritiek op heeft vooral over de mooie Karpathossite van Henk op de Laak. Henk heeft een lange brief geplaatst op dit prikbord en daar heeft hij totaal niet op gereageerd en dat vind ik een beetje flauw.

Wij zijn inderdaad allemaal Karpathosfans maar dat wil toch niet zeggen dat alles zo ontzettend serieus moet zoals sommige mensen dat graag zien. Een beetje geintjes en humor moet toch kunnen anders word het wel erg serieus maar kennelijk storen mensen zich hieraan en als dat zo is dan stop ik meteen hiermee, dat is geen probleem, op het andere prikbord kan het gelukkig wel . En ik kom zeker dat biertje halen Mick! gezellig !