wat ouwehoer je nou herbertje..een uitsmijter voor mij?
je blijft doorgaan he! misselijkmakend mannetje
ik ben het ook eens met m,n voorgangsters ik vind het een leuke site maar het moet wel leuk blijven we praten over ons geliefd karpathos en het is niet de bedoeling om elkaar af te katten
Laten we het alleen hebben over de leuke dingen op karpathos en dat zijn er heel veel, en we krijgen er dan weer helemaal zin in
gr bep
Allez heren en dames, laat ik nu eens als vredestichter optreden i.p.v. de kachel nog meer aan te maken. Tho en Herbert, jullie komen gewoon allebei aan boord voor een mytos, praten ‘het uit’ en gaan daarna als vrienden lekker afgevuld naar jullie eigen kofferke toe. Al zeg ik het zelf, ik vind het een mooi aanbod. En als dat niet kan om praktische redenen; sluit dan digitaal vrede, en leef nog lang en gelukkig.
groet, Mick
Ik heb helemaal geen “ruzie” met Tho, ik KEN hem niet eens !! Ik vind het alleen vervelend dat hij overal zoveel kritiek op heeft vooral over de mooie Karpathossite van Henk op de Laak. Henk heeft een lange brief geplaatst op dit prikbord en daar heeft hij totaal niet op gereageerd en dat vind ik een beetje flauw.
Wij zijn inderdaad allemaal Karpathosfans maar dat wil toch niet zeggen dat alles zo ontzettend serieus moet zoals sommige mensen dat graag zien. Een beetje geintjes en humor moet toch kunnen anders word het wel erg serieus maar kennelijk storen mensen zich hieraan en als dat zo is dan stop ik meteen hiermee, dat is geen probleem, op het andere prikbord kan het gelukkig wel . En ik kom zeker dat biertje halen Mick! gezellig !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?