Hollandaisse

• Gonnie

Wat en wie bedeol je ?

• De Fred

Geen polonaise in de tuin van Romantica, maar op de Freedom!!

Ikke ouzo en YAMAS

• herbert

Ik denk dat Mick nu al spijt heeft !!

• John

Als je dat niet in 1 keer snapt, ga ik het ook niet uitleggen, want dan is het te moeilijk voor je!!!

• Gonnie

Ik kreeg bij jouw antwoord niet zo'n fijn gevoel. Als ik dat niet zo moet opvatten meld me dat dan, als je het wel (nogal negatief) bedoeld, dan ga ik me toch werkelijk afvragen wat ik verkeerd heb gedaan, dat ik nu hier ook al van die rare antwoorden op mijn reacties krijg. Wat heb ik in hemelsnaam misdaan, kan iemand me dat eens uitleggen? Ik hoop op een redelijk antwoord…. Gonnie.

• tho

mick denkt wat een zooi mensen hier op de site

• Mick

Herbert, als ik dit gekissebis zo weer, bekijk heb ik straks buiten een voorraad drank ook nog een uitsmijter nodig!!

• Jana

Het is mij al vaker opgevallen dat, na een hele rits reacties, er altijd een lolbroek of dwarsligger komt, die de zaak eens lekker gaat opstoken.

Ik vraag me dan altijd af, wat dat voor figuren zijn: mensen, die thuis of bij de baas niets te vertellen hebben? En zich dan op diverse sites afreageren. Want het is niet alleen hier, dat het gebeurt; kijk maar eens op andere prikborden of “straatpraat”

sites; gefrustreerd Nederland haalt hier zijn gram. Niks van aantrekken! JANA

• herbert

Nee hoor Mick, wij zijn allemaal aardige mensen volgens mij dus een uitsmijter heb je echt niet nodig. ( behalve voor Tho ). Drank wel natuurlijk maar dat nemen we zelf wel mee hoor !

• Gonnie

Dank je Jana, jij weet wat ik bedoel!! Ik weet wat me te doen staat! groeten Gonnie.