stil

• Jana

Jongens, ophouden met dat gemekker; volgens mij zijn jullie aan vakantie toe! JANA.

• Mary

Wat is er niet up-to-date aan de site van Henk? Elk veranderende eigenaar van restaurant of andere toko houden de Karpatioten zelf niet eens bij.

Oke er staat niets over het klooster voor Aperi en niets over de nieuwste opgraving: De indian cemetary. Maar van de week navraag gedaan bij bewoners en die weten ook nog niet waar deze te vinden is. Sommigen wisten nog niet eens van het bestaan af. Graag nieuwtjes en geen hatelijkheden. Dan liever zwammen op Henk z'n prikbord.

• John

Nou, ik weet niet wat jullie lopen te zeiken over oude informatie enzo.

Het is gewoon een hartstikke leuke site. Ben er in het weekend doorheen gegaan en heel veel leuke info gevonden. Eigenlijk alles wat je wilt weten, staat er wel vermeld: restaurants, appartementen, leuke tochtjes enz. Ik heb er veel aan gehad en ga op basis van die info maar eens wat boeken.

Groeten

John.

PS ook nog even door dat prikbord heengegaan -> er zijn ook mensen met een goed gevoel voor humor !!! hahahaha

• herbert

Dat kan je zelf toch ook ?? plaats een bericht op zijn prikbord !

• tho

staat er al lang ..wel bij de les blijven he!!

en kappen nou vriend …je blijft maar doorgaan he

gr

• herbert

In ieder geval NIET op het prikbord of ik moet stekeblind zijn !

einde discussie !!

• Henk Op de Laak

Waar gaat dit over? In mijn gastenboek op www.karpathos.nl heb je hetzelfde geschreven. Kritiek is best maar dan moet je het wel onderbouwen. Het is heel gemakkelijk om te roepen dat de info superoud is, maar dan moet je wel aangeven welke informatie in jouw ogen niet meer deugt. Aan mij is het dan om de zaak aan te passen of de kritiek te weerleggen. Op deze manier maak je op andere plaatsen andere mensen alleen maar zwart.

Het troost mij in ieder geval dat dit pas voor het eerst gebeurd dat iemand openlijk kritiek levert. Tot op heden krijg ik alleen maar complimenten en bedankjes voor de site. Vaak zijn er mensen die ,dankzij mijn site, besloten hebben om voor het eerst naar Karpathos te gaan om dit eiland te gaan ontdekken. Het laatste jaar is de bekendheid (in positieve zin) van de site ook op Karpathos in een stroomversnelling gekomen. Dit blijkt uit de vele mailtjes die mij uit Karpathos toekomen.

Je geeft zelf al aan in een ander bericht dat je zelf geen websites kunt bouwen, hoe kun je dan beweren dat ik mij niet genoeg inzet voor het onderhoud. Als je eens wist hoeveel tijd er in gaat zitten had je wel anders geschreven.

Elk jaar gaan wij naar Karpathos, dit jaar voor de 10e keer. Telkens ontdek ook ik weer nieuwe dingen en maak vele foto's. Bij terugkomst wordt de site dan weer aangepast of weer een nieuw onderwerp toegevoegd.

Ik hoor geluiden over mijn prikbord dat er daar teveel onzin geschreven wordt door bezoekers. Van anderen weer dat er om gelachen wordt over de berichtjes. Je kunt het dus nooit iedereen naar de zin maken. Het prikbord is echter een aanvulling van de site die op een hele andere server staat. De berichtgeving gebeurt door de bezoekers zelf en niet door mij. Het staat dus redactioneel los van de site.

Tho, ik hoop dat je hier wat mee kunt en wacht je nadere berichten hieromtrent dan ook af. Dit mag ook op mijn eigen prikbord!

Ik hoop dat de andere lezers wel meer plezier hebben in het bezoek van mijn website over ons aller geliefde eiland Karpathos.

• herbert

Je hebt helemaal gelijk Henk! maar je wist natuurlijk al dat ik achter je stond. Die kritiek slaat helemaal nergens op maar kennelijk mocht ik dat niet zeggen want ik kreeg allemaal negatieve reaties ! Ga zo door met je site, wij genieten ervan !!

groetjes Herbert.

• An H.

Hallo Henk op de Laak ik vind je site hardstikke gaaf.

groetjes An van Joop

• Esther

Henk,

Wij vinden je site echt geweldig. Hij wordt regelmatig ge-update en hartstikke leuk om te lezen. De juiste info op de juiste plek.

Dus Tho de klojo -> ga je commentaar op een andere site zitten mierenneuken !!!