eey herbertje..jij bent wel een zeikertje he!!….dus hou je mond als je niks zinnigs te zeggen hebt
dank je
dat bedoel ik …je wil het laatste woordje he manneke.
nou laat ik het je zo zeggen…
ik weet niks beter,ik weet niet eens hoe je een site in mekaar moet zetten.
het enigste wat ik weet is dat een website up-to-date moet zijn..anders komt het ook maar zo over alsof je er niet echt tijd wil insteken.
..dus geen bijdehante praat van jou ..heb ik ff geen zin in.
(ps) ben jij dat manneke van 28 of zo die elk jaar fijn met zijn ouders nog op vakantie gaat?)
gr
Je moet niet zo denigrerend doen mijnheer Tho zoals Herbertje of manneke, dat slaat echt nergens op. Ik denk dat ik ouder ben dan jij en al veel langer op Karpathos kom en ik heb recht op mijn eigen mening en als jij mijn vriend Henk op de Laak aanvalt over zijn ouderwetse site dan verdedig ik hem natuurlijk. Ik weet dat hij altijd z'n stinkende best doet voor z'n site en er heel veel tijd aan spendeert, bovendien wat is up to date ? Er is ( gelukkig ) de laatste 10 jaar erg weinig verandert op Karpathos dus je hoeft niet steeds te “updaten” alles blijft zo'n beetje hezelfde daar. Dus waar heb je het over ??
Ik hoop dat je dit begrijpt maar waarschijnlijk zal dat wel niet !!
Jongens,jongens,jongens toch!!! Of is het meisje,dame,mijnheer etc., maakt ook niet uit!! Eigenlijk is het zo simpel, …… er wordt door iemand iets gevraagd, er wordt door iemand een antwoord gegeven. Meer is het niet en meer hoeft het niet te zijn. Laten we nu allemaal eens op houden met te reageren op andermans antwoorden, (vooral die negatieve) en laten we terugkeren naar waar dit prikbord voor bedoeld is. Dan is het voor allemaal weer prettig om te lezen toch? Dus hoppa mensen, waar blijven de gezellige verhalen? Ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!! Gonnie
Nou ja Gonnie, jij laat je zelf ook beinvloeden door ( negatieve) reacties van bv Pascal of Eric op het andere prikbord want daar wil je niet meer op schrijven dat heb je zelf laten weten.
Ik vind dat je mag schrijven wat je wilt want we leven gelukkig in een vrij land maar je hoeft elkaar niet te beledigen daar heb je gelijk in.!
En ik neem het gewoon op voor Henk, dat mag toch ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?