stil

• erwin

Wat is het weer stil op deze site !

• Gonnie

Tja, raar nietwaar, het lijkt wel of er dit jaar niemand gaat naar ons geliefde eiland!! Wij wel hoor….3 aug. naar het White House!! Kijk je wel eens op In Karpathos, moet je eens zien wat ze bezig zijn bij de grote terrassen, ik ben benieuwd of het nieuwe wegdek voor de vakanties klaar zal zijn en of het dan goed bevalt. Dus hallo mensen, laten we weer eens gezellig wat berichtjes plaatsen!!! Gonnie.

• John

Ja inderdaad een beetje stil hierro -> ik ga dit jaar ook denk ik weer eens naar Karpathos. heeft er nog iemand tips ?

• Gonnie

Tips genoeg denk ik op deze pagina en op de pagina van henk v.d. laak. Ligt er maar net aan wat je wilt en wat je zoekt. Sud tours gids al gezien en Olympia vakantiereizen? Dus ff meer duidelijkheid en we barsten los!! groeten gonnie.

• John

wat is de site van henk op laak ?

Ik heb al een sudtours gids en holland international-> met beiden heb ik goede ervaringen. Olympia ben ik ook een keer mee geweest, maar dat is niet zo goed bevallen.

• Gonnie

Ga naar karpathos.nl. dat is de site van Henk op de Laak, met heel veel informatie over karpathos en een prikbord vol met suggesties(en ook een hoop onzin,jammer) .

En ken je de site In Karpathos .com, van George en Sophis Felix. Veel foto's en informatie, deels in het grieks,dat ik helaas niet kan lezen. Genoeg leesvoer voor het weekend denk ik! Gonnie

• tho

de site is alleen niet up to date ..superoud alles:-(

• tho

ja pak een vliegtuig haha…wat sneller als een boot

• herbert

Volgens mij ben je zelf oud !!

• Ingrid

Mee eens Tho. Info is niet up-to-date en dat is jammer. Lijkt mij toch een soort van ‘vereiste’ voor een website over een (ei)land