geiten

  • InVo

    Ik doe ff met je mee, Drekes.

    augustus 2007 nabij Lefkos:

  • eMeM

    foto genomen in december 2006 op Karpathos langs de weg naar Amoopi

    hier een rustig zandstrand met 1 bedje (speciaal voor Wil)

  • drekes

    …hier wordt ik soft van…(van die eerste foto althans!) (tu)

  • InVo

    maar dat is een schaap (met lam), hoor Drekes. Geen geit!

  • drekes

    Een langharig schaap dan,maar het blijft een zalig en vertederend kiekje….

    Deze kudde trekt zich allang niets meer aan van de vluchturen.(foto genomen aan de luchthaven.)

    …of laten de vliegtuigen hun haar krullen? :D

  • W.

    En wanneer is die foto genomen ? Ik was er dit jaar en niet in 2006. Ik krijg de indruk dat de “kennis” van sommigen hier wel heel erg gedateerd is.

  • drekes

    Tja Wil,je bedje heeft de tand der tijds niet doorstaan.

  • Byrd

    Wat dan van de foto's van Drekes en de recente ervaringen van eMeM. Laat eens wat foto's zien met plaats, data en tijden.

  • W.

    Jij ook niet ,blijkens je seniel aandoend gebreuzel op diverse prikborden.

  • drekes

    Een seniel aandoend gebreuzel op diverse prikborden wijst inderdaad op een aftakeling van de menselijke geest.Ook ik wordt er niet jonger op.Gelukkig zijn er mensen die er anders over denken(of even seniel zijn als ik!).Weet alleen dat ik op elk prikbord ECHTE vrienden heb.(Lesbos-Samos-Karpathos).Ik heb nooit de behoefte of nood gehad om van naam te veranderen,want ik probeer altijd waardig te antwoorden en hoef mij niet te verschuilen achter een nepnaam als ik gebant wordt van een prikbord!Ik vind het gewoon spijtig dat er'ne plezante' (op zijn vlaams gezegd…)de boel moet verzieken.Spijtig Wil,je bent misschien wel een aardige jongen,maar je reacties op verscheidene prikborden,zijn echt niet leuk meer en soms wel overdreven….

    groetjes van drekes.(td)