avondje uit in Pigadia

  • Vera

    Ga zeker eens een avondje naar “taverna Pelagos” het was genieten, jammer dat ik dit de laatste avond ontdekt heb, veel leuker dan al die restaurantjes in de haven, en ook nog eens heel lekker eten en veel goedkoper dan in de haven.

    http://www.youtube.com/watch?v=N8R_bHgrsSo&feature=related

  • Vera

    stom bericht link is niet gelukt

    http://www.youtube.com/watch?v=sE1XgD_9REc

  • Byrd

    Toch al eerder ontdekt en diverse malen op dit prikbord als toppertje aangegeven. Hoe was het verder?

  • Vera

    leuk maar slecht weer gehad!

  • Byrd

    Jammer van het weer. Regen, temperatuur, wind? Wat vond jij nou het leukste plekje?

  • InVo

    Dat is raar, want Pelagos wordt regelmatig hier als restaurant genoemd waar je zeker een keer moet hebben gegeten.

    Is het niet om het eten, dan is het wel om de ongedwongen sfeer en de muziek van Chronis en Flourios.

    Goed te zien dat het goed met hen gaat.

    Goed te horen dat je een prettig verblijf hebt gehad.

    Jammer van de weersomstandigheden. Waren die erg slecht?

  • Vera

    Ja, de mensen die daar wonen heb dit weer nog nooit meegemaakt voor deze tijd van het jaar natuurlijk! Heb 2 goede dagen gehad en dan nog was het af en toe bewolkt.

  • Vera

    zie mijn verslagje “mijn weekje Karpathos”

  • Ruben en Roxana

    Hallo,

    2 Weken geleden waren wij ook in Pigadia, en hebben meerdere restaurants bezocht, hieronder onze bevinden:

    Mike: Niet echt super, de ligging is ongezellig ( straat) en de eigenaren zijn iets te overdreven aardig. Het eten was niet vies, maar ook niet heel lekker. De kip was droog en mijn pasta smaakte naar knoflook

    Sirtaki: Ligging is leuk, tegenover Mike, maar zij hebben een binnentuin met muziek. De bediening is wat chaotisch. Het eten was verder op zich goed.

    La Mirage: ligging super, aan de haven. Het restaurant bestaat uit meerdere terasssen/balkons, waardoor je altijd wel mooi zicht hebt over de haven. Het eten is hier erg lekker, bediending vriendelijk.

    Pelagos: Ligging iets minder, aan de doorgaande weg. Het eten was ook hier erg lekker, en elke avond is er live muziek. Bediening is vriendelijk

    Maxim: Ligging in de haven, maar het restaurant heeft totaal geen uitstraling. De bediening komt niet al te snugger over. Ik had de Briam besteld ( om half 8) maar die was al op! Vervolgens hadden ze maar heel weinig keus voor een vegetarier, waardoor ik maar 2 voorgerechten had besteld ( die overigens wel lekker waren) De zalm is echter niet aan te raden, zit vol met graten.

    Agnandi, niet echt een restaurant, maar een bar, ligt in de haven. Wel lekkere sandwiches en hamburgers. En echt heerlijke cocktails. De bediening is erg aardig. Mocht je er heen gaan, doe Michaelis dan de groeten van ons. Dit was onze favoriete bar in heel Pigadia.