Hallo

Mike: Niet echt super, de ligging is ongezellig ( straat) en de eigenaren zijn iets te overdreven aardig. Het eten was niet vies, maar ook niet heel lekker. Is ook mijn mening

La Mirage: ligging super, aan de haven. Het restaurant bestaat uit meerdere terasssen/balkons, waardoor je altijd wel mooi zicht hebt over de haven. Het eten is hier erg lekker, bediending vriendelijk.

ik heb daar de stifado genomen en die was heel lekker

Pelagos: Ligging iets minder, aan de doorgaande weg. Het eten was ook hier erg lekker, en elke avond is er live muziek. Bediening is vriendelijk

helemaal akkoord, "Schrimp Saganaki gegeten (heel lekker) en de muziek is heel goed.

Maxim: Ligging in de haven, maar het restaurant heeft totaal geen uitstraling. De bediening komt niet al te snugger over. Ik had de Briam besteld ( om half 8) maar die was al op! Vervolgens hadden ze maar heel weinig keus voor een vegetarier, waardoor ik maar 2 voorgerechten had besteld ( die overigens wel lekker waren) De zalm is echter niet aan te raden, zit vol met graten.

Ik heb hier wel heel lekker gegeten “lamb in de oven bereid”

ik ben de naam vergeten maar het restaurant met “blauw neonlicht” heel lekkere meze's je kan hier het verassingsmenu vragen en hij bereid je verschillende meze's een aanrader en een heel leuke bediening.