Karpathosvirus

• jjohn

Kijk voor je gaat even op sites zoals deze en www.karpathos.nl. Je kunt dan makkelijker voor jezelf bepalen waar je meeste interesse naar uit gaat.

Naar Karpathos gaan mensen met nogal wat diverse interesses. De ene gaat voor een stuk absolute stilte, de ander voor een mooi en gezellig strand, weer een ander wil gaan wandelen, mooie dorpjes, lekker eten, surfen, etc. etc. Dat is ook het voordeel van Karpathos, zoveel interesses, zoveel mogelijkheden.

Zo kan het gebeuren dat je dit jaar allerlei leuke dingen gaat doen welke je “dwingen” om terug te gaan omdat er zoveel meer te zien en te doen was. En dan heb je het virus aardig te pakken. :D

Veel plezier!

John ;)

• Vera

Ik heb geen antwoord op mijn vragen!!! ok ik zoek wel uit, maar tips zijn welkom!! en antwoord op mijn vragen zijn ook welkom !!

• InVo

Antwoord op je vragen zul je ook niet krijgen.

je zult het zelf moeten gaan ontdekken.

Een ieder zei het al: Laat je verrassen. Als je alles al weet, is alle verrassing weg.

Zelf ga ik naar West-Kreta. Zo'n 20 km westelijk van Chania. De laatste toeristenkolonie daar is Platanias en zelfs daar zit ik nog ver vandaan.

Ik wil niet weten wat ik tegenkom, maar ik ga het zelf ontdekken. Daar is de vakantie voor: Op zoek naar het onbekende.

• Jan

Vera,

Het openbaarvervoer in het voorjaar weet ik niet, wel in het najaar vanaf de laatste week in sept. loopt het openbaarvervoer sterk terug tot 1 a2 keer per week en dan ook nog op ongunstige tijden voor de toeristen.

Wat de boot naar olympos betreft gewoon op de boot in de haven boeken/opstappen , dit is hetzelfde als georganiseert alleen ±30% goedkoper.

Met vrg. Jan.

• Vera

bedankt, zal ik zeker doen

• Dirk

En ik ook !:?