JA. zeker eind september.
Ik zou zeggen dat in het noorden van Karpahos - Diafani/Olympos en Saria - all seasons geen massatoerisme kent. In het zuiden is het in Amoopi, Pigadia, Kyria druk in de maanden juli en augustus. Er zijn echter ook in dat deel van het seizoen nog zat rustige plekjes te vinden. De schaal van drukte is niet te vergelijken met die in sommige delen van Kreta en Rodhos. Druk is het dus op een beperkt aantal bepaalde plaatsen en op bepaalde momenten in het jaar. Maar waar is dat niet het geval in Europa op aantrekkelijke bestemmingen?
Wil je echt toerisme vermijden dan denk ik aan Rusland of zoiets.
Hey, ik vertrek 25 mei. jullie vinden dit eiland oh zo mooi!!! zeg me dan ook wat ik zeker moet doen en zien!!
Ik ga 1 week naar hotel ‘Hotel Sunrise’ in Pigadia, hopelijk een goede keuze!
Mijn idee is:
- 2 dagen een autootje huren, is dit voldoende en welke route moet ik dan volgen en welke dorpjes zeker bezoeken????
- Olympos ga ik waarschijnlijke georganiseerd doen. Of hebben jullie andere meningen?
- en voor de rest hoop ik op het openbaar vervoer!!! is dit de doen?
- en alle tips voor goede restaurantjes zijn welkom.
Ik sluit mij helemaal bij Paul aan.
Leef bij de dag. Beslis van dag tot dag wat je wilt gaan doen. (Het leven vraagt al genoeg planning. Laat dat in je vakantie lekker los en geniet van de vrijheid.)
“Slechte” restaurants en tavernes ken ik niet op Karpathos.
Wat de één een geweldige en sfeervolle taverne vindt, vindt een ander mogelijk helemaal niets.
Ga op ontdekking en laat je verrassen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?