taxi

• jjohn

Echt niet! We hadden er vrienden zitten en hebben er een feestje gehad.

Groet,

John ;)

• InVo

Kon het ook al niet geloven dat jij SOTS de rug zou toekeren.

Dat zou gelijk staan aan hoogverraad

George is inderdaad een leuke en hartelijke vent.

Jammer dat Almyra mijn budget te boven gaat

• jjohn

Dat valt volgens mij wel mee.

Almyra is goedkoper dan bv Astron, Sound of the Sea en Karpathos Village. (Tenminste als je september bekijkt)

Je hebt dan wel één van de meest luxe appartementen complexen van Pigadia.

Groet,

John ;)

• byrd

Hier zouden volgens Google Earth, Almyra Village en Hotel Astron moeten liggen.

Almyra.astron

Ik ben benieuwd welke locaties dit in feite wel zijn en of mijn link werkt

• jjohn

Klopt niet helemaal Paul.

Zie Google Earth foto met de posities van Astron en Almyra t.o.v. de haven.

Groet,

John ;)

• byrd

Opvallend dat Google bij jou andere locaties aanwijst als bij mij. Het was me al duidelijk dat mijn kaart niet klopte. Ik vroeg me af wat er op de locaties zit die in mijn versie worden aangeduid. Zou Almyra verhuisd zijn?

• jjohn

Ik denk dat de locaties van Google ingevoerd worden door bookings.com of een soortgelijke organisatie.

Die zullen waarschijnlijk niet eerst op zijn eiland gaan kijken en prikken maar wat.

De locaties op mijn foto heb ik zelf ingevoerd omdat ik uit weet dat dit de juiste locaties zijn.

Het is overigens zo dat de tijdslijn precies over Karpathos Village loopt. Alles rechts ervan is van 2009 en alles links ervan is van 2002.

Daarom staat Almyra er nog niet op.

Groet,

John ;)

• InVo

Helaas ben ik gebonden aan augustus door twee schoolgaande pubers, die in juli met hun Paps op vakantie gaan en mijn werk.

Bij verblijf in augustus kost Almyra mij 936 p.p.

Beduidend duurder dan Karpathos Village (v.a. 711 euro p.p.), SOTS (v.a. 776 euro p.p) en Astron (v.a. 829 euro p.p.)

Met de huidige prijzen wordt heel Karpathos te duur voor mij, vrees ik. :X

• herbert

Romantica is goedkoper Ingrid maar dat vind jij teveel “Hollanditus ” volgens mij.;)

• InVo

Heel veel te veel, Herbert. Ik vond de vakantie op Corfu daardoor ook al niet zo leuk. Ontvangen word in in het Nederlands (of was het Vlaams?), Nederlandse taal overal om je heen op straat en in restaurants. Daarvoor ga ik toch niet naar het buitenland op vakantie? Dan kan ik net zo goed in vakantie in Nederland vieren. Jammer alleen dat er geen mooi weer garantie is.

Nichtje was ook naar Karpathos en was blij niet in Romantica te zijn neergestreken. Ze vond het veel te Hollands en te veel klitteballerig (en ik had haar niets verteld.)