astron princess

• InVo

Marja, kan je bij boeking niet aangeven dat je 2 eenpersoonsbedden wilt?

160 cm is niet zo smal. Dat is redelijk standaard. Tenzij je 200cm breed bent gewend ;)

Ik weet wel dat tweepersoonsbedden in Griekenland 140cm breed kunnen zijn.

(maar heb ook wel eens een paar nachten in Thessaloniki op een 120cm breed bed doorgebracht met z'n tweeën. Dat is pas krap!)

• byrd

Mijn advies is ook om contact op te nemen met het hotel. Er valt in Griekenland bijna altijd wel wat te regelen als je dat aangeeeft.

• drekes

Hallo Marja,

ik heb nog nooit in mijn leven (behalve ééns in één of ander hotel) in een bed van méér dan 140 cm. geslapen.Daar slaap je met zijn tweëen toch comfortabel in,of niet? Verwar je soms de maten van het bedlinnen niet met de grootte van het bed?

Met 140 cm.(breedte van het bed natuurlijk!),kan je gerust de Kamasutra-handleiding uitproberen,liefst niet op één dag,maar,…het is héél doenbaar!

groetjes van drekes. >:D<

• byrd

Er is geen (internationale) standaardmaat voor een tweepersoonbed. Globaal is 140/160x200 wel een goede benadering. De volgende categorie betreft 180/200x210. Die maat wordt in de VS super kingsize genoemd. In Europa ben ik die maat vrijwel nooit tegengekomen en in Griekenland nooit. Het is natuurlijk om allerlei redenen wel lekker riant. Voor een luxe hotel een sterk punt als een dergelijk bed in het pakket zit.

Wat betreft Astron Princess acht ik dus de kans vrij klein dat het super formaat aanwezig is. Resteert voor Martin cs het bij laten zetten van een persoonsbed dan wel een kamer met 2 1-persoonsbedden. Zoals ik al aangaf heb je daar alleen zekerheid over als je contact opneemt met het hotel.

Voor geintereseerden in beddenmaten verwijs ik naar bijgevoegd link: http://en.wikipedia.org/wiki/Bed_size.

Groetjes

Byrd

• byrd

Oeps. Mijn reactie had natuurlijk aan Marja gehangen moeten worden en niet aan Martin. Alhoewel.

• InVo

Kan wel navragen wat de bedmaten zijn in Astron Princess.

• byrd

Op basis van de foto's die ik gezien heb schat ik 1.60x200. Ben benieuwd Ingrid.

• InVo

Stavros weet het niet precies. Wel dat er kamers zijn met 2 1persoonsbedden en kamers met 2persoonsbedden.

Ik zou er, als ik Marja was, een mailtje aan wagen aan het hotel en het als voorkeur bij boeking opgeven.

Mailadres is: info@astronprincess.gr

Website: http://www.astronprincess.gr/ (maar dat is momenteel niet meer dan een beginpagina)

• marja

En ja een smal bedje is heel gezellig maar niet met mijn reuma en gedraai. Komt mijn man zwaar oververmoeid thuis van vakantie en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn ;-)

Maar bedankt voor alle reactie!! Het lijkt me een goed ideet.z.t. ff te bellen en dit regelen.

• InVo

Marja, gewoon gelijk bij boeking opgeven. :)

Hoef je er ook niet meer aan te denken en staat het op je boekingsformulier