astron princess

• martin

wij gaan eind juni voor 3 weken naar hotel astron princess in pigadia, wie kan ons vertellen hoe het hotel is,

wij gaan nu voor de tweede keer naar karpathos, echter dit keer wordt het onze huwelijksreis.

groeten ariene en martin.

• InVo

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.

Astron Princess is een nieuw hotel (open sinds 2009) en op Zoover.nl vind je al een behoorlijk aantal recensies.

Het hotel heeft ook een eigen website, maar daar wordt momenteel aangewerkt.

• Ria en Jan Weerman.

Beste Ariene en Martin;

Karpathos is voor een Huwelijksreis geen verkeerde keuze,wij gaan eind mei voor de 14e keer naar dit eiland toe.

Vorig jaar hebben wij in Hotel Astron Princess geslapen en niks anders dan lof,de inrichting de service,het ontbijt, alles,maar smaken verschillen.

Wij hebben het Hotel zien bouwen het staat niet ver van het centrum van Pigadia, en zij zijn niet over èèn nacht ijs gegaan,want de inrchting is

door de vrouw van de eigennaar gedaan en zij komt uit Holland. Gaarne geven wij jullie een advies probeer de Griekse Muziek eigen te maken en ga naar

Resaurant PELAGOS daar wordt live muziek gespeeld en laten jullie verrassen er gebeurt rond elf uur savonds altijd wat bijzonders

Het restaurant ligt wanneer je uit het Hotel komt gelijk links aan de hoofdweg ca. 200 mtr. lopen.

Wanneer jullie verdere informatie willen zijn wijj gaarne bereid hieraan te voldoen.

Avast de hartelijke geluk wensen met jullie voorgenomen Huwelijk en een fijn vakantie gewenst op KARPATHOS.

Ria -Jan Weerman.

25 januari. 2010.

• ariene en martin

Beste ria en jan Weerman,

Bedankt voor jullie lieve mail.

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar karpathos geweest en dat is ons zo goed bevallen dat we nu onze huwelijksreis naar karpatos geboekt hebben.

wij zijn 55 en 59 jaar dus niet zo jong meer.

Leeftijd maakt niets uit toch?

Nogmaals bedankt voor jullie mail, en als we iets willen weten over karpathos dan meld ik me weer.

vriendelijk groeten ariene en martin

• herbert

Het hotel ligt helaas wel aan een hele drukke weg dus probeer een kamer aan de achterkant te regelen anders heb je echt last van het verkeerslawaai !

Fijne vakantie !

• Ria Jan Weerman

Beste Ariene Martin.

Bedankt voor jullie reactie wij willen even mededelen dat wij practisch leeftijds genoten zijn.

Onze leeftijd is n.l. 71 en 64 jaar zoals je ziet niet zo piep meer,maar wij gaan elk jaar met veel plezier naar onze

Griekse vrienden toe.

Wij staan open om jullie van enig advies geheel vrijblijvend te willen voorzien.

Nogmaals heel veel geluk gewenst.

Ria Jan.

• marja

Kan iemand mij iets meer vertellen over de bedden??

Het ziet er allemaal prachtig uit. Zou toch graag willen weten of de bedden beetje ruim zijn, 2x 1 persoons of een tweepersooms en hoe de matrassen zijn??

Ik heb namelijk rheuma en daardoor een nogal onrustige slaper. Draai de hele nacht van links op rechts en dat is in die jrappe griekse bedjes niet echt aangenaam voor mijn partner. Vandaar mijn vragen.

Hoor graag van jullie.

Bedankt,

Marja

• hodl

Marja, wij hebben in september 1 week in dit hotel verbleven. Voor het eerst dat ik op Karpathos in 1 ruk geslapen heb tot 's-morgens. De matrassen zijn geweldig.

En verkeerslawaai? Als je 's-nachts de balkondeur dicht hebt hoor je er bijna niets van. Er is airco op de kamer dus warm wordt het dan niet.

Hun site is nog niet gereed maar voor foto's van dit hotel kijk op: Astron Princess

• InVo

Marja, op Zoover staan een 50-tal foto's van het hotel en omgeving: http://www.zoover.nl/griekenland/karpathos/pigadia-karpathos-stad/astron-princess/hotel/fotos#tabs en de gemiddelde beoordeling is een 9,4!

• marja

Bedankt voor jullie reacties.

Heb de diverse sites bekeken maar er zijn verschillende kamers en bedden met zowel 2 persoonsbedden maar ook met 2 losse bedden dus.

Dan hoop ik op die laatste uitvoering want dan heeft mijn partner geen hinder van mijn gedraai en onrustige slapen.

Heeft een van jullie ervaring met die 2 persoonsuitvoering?? Is dat de smalle Griekse maat (meestal 160 cm breed) of breder ????

Blij dat jullie in elk geval positief reageren op de matrassen ;-)