Nieuw in 2009

• moon

Beste Ingrid,

Partijdig ben ik totaal niet hoor,vond het alleen een beetje jammer dat er zo korzellig door jou gereageerd werd.

Jij hebt zeker door je goede info veel waarde voor dit prikbord maar een ander mag dat toch ook wel op zijn of haar eigen manier uiten?

Geniet nog van het mooie avond zonnetje allemaal!!

• byrd

Ik distantieer van de opmerkingen over de site van John en ik hoop dat de persoonlijke aanvallen verder achtwege blijven. Dit item is over Karpathos 2009 met de bedoeling om iets van mijn enthousiasme van mijn vakantie over te brengen. Ik ben benieuwd naar info van anderen. Het overige is allemaal volstrekt off-topic.

• jjohn

Hoi Paul,

Ik ontdekte op InKarpathos.com foto's van een nieuwe, moderne, vuilstortplaats op Karpathos. Heb je daar nog iets over vernomen. Is die oude stinkende plek bij Amoopi weg?

Groet,

John ;-)

• byrd

Geen idee. Ik herinner me van vele jaren terug een spontane wandeling van de verbindingsweg Pigadia-Arkassa, ter hoogte van een bezinepomp, door het groen naar Amoopi. Plotseling stuitte ik op die dump daar. Dat was toen onbegrijpelijk voor me. Al dat mooie en pure groen en ver en diep de azuur blauwe zee tegen de achtergrond van de staalblauwe lucht. Het weghalen van die dump zou dan ook een aantrekkelijke wandelroute van Pigadia naar Amoopi vrijmaken.

• Janny en vele anderen

Ik wil niet slijmen maar het moet mij toch van het hart; ik wil, -zonder anderen tekort te doen-, Jjohn een dik compliment geven voor zijn informatieve informatie die hij altijd weer weet te geven op zowel dit prikbord als dat van Henk.

Iemand hoeft maar een vraag te stellen en Jjohn weet er altijd op een rustige manier uitleg aan te geven.

Ik denk dat veel mensen dit denken, maar nu staat het toch op papier.

Je bent een aanwinst voor dit soort prikborden.

• Henk

Helemaal mee eens.

• byrd

Ik ook dus en heb daar niets verder aan toe te voegen.

• herbie

In Den Haag zeggen we : het is een WERELDGOOZER !!!!!!!

( nu wordt ie helemaal verlegen )

• jjohn

Ik krijg het er helemaal warm van. Dank jullie!

Groet,

John ;-)

• byrd

Ik heb net een interesant artikel gelezen over vernieuwingen in het Ruhrgebied en Sudregion in Luxemburg. Beide regio's zitten met een flink industrieel verleden maar hebben er niet voor gekozen om simpelweg alles maar af te breken. Wat heeft dat nou met de vuilnisbelt van Karpathos te maken. Nou het blijkt dat de oude plekken voor de vuilnisbelt in die regio's zijn aangegrepen om kunstinstallaties neer te zetten. Bijvoorbeeld in de vorm van zonneschermen in Schifflange in Luxemburg. Het lijkt me wel wat om al wandelend langs een kunstproject in de natuur naar Amoopi te gaan. Dat hoeft niet veel te kosten.