Heeeee Yvon. Loopt alles nog een beetje op het station in Den Bosch?
Nee Paul, ik heb het over de info die John meldt in zijn virtuele Karpathos taverne in Hyves. John is ‘member’ van de Karpathos hyves. Zijn info had hij ook daar met andere geïnteresseerden kunnen delen.
John, je hebt niets verkeerd gedaan. Ik ben geen ‘member’ van jouw Karpathos Taverne. Ik heb een paar keer gelezen daar en geconcludeerd dat deze hyves niets voor mij is. Verder vind ik het niet juist om zomaar nieuwe ‘nieuws’feiten van een andere hyves over te nemen en te doen alsof het ‘mijn’ nieuwsfeiten zijn.
Mijn integriteit wordt hier in twijfel getrokken en daar voel ik me niet goed bij.
Ik heb nog nooit iets van de Karpathos-hyves overgenomen?!?!
Er zijn meer bronnen dan alleen deze Hyves. Denk aan deze prikpagina, karpathos.nl, InKarpathos.com, YouTube en de rest van het WWW.
Neem ik een keer een foto of dergelijke over van iemand op internet dan vermeld ik altijd waar hij vandaan komt zonder uitzondering.
Ik heb een paar goede contacten/vrienden op Karpathos waar ik zo nu en dan informatie van krijg. Dit vermeld ik dan op de gangbare prikborden en soms op de Karpathos-Taverne.
Ik laat het hierbij want dit heeft weer totaal niets met dit Topic te maken.
Mijn excuses aan Paul hiervoor.
Groet,
John ;-)
Je begrijpt het niet of je leest het verkeerd.
Ik bedoel te zeggen dat je nieuwe feiten over Karpathos hebt en deze ALLEEN post in jouw virtuele Karpathos Taverne, terwijl het misschien ook wel leuk zou zijn om diezelfde info te plaatsen in de hyves over het eiland Karpathos.
(Als je alleen nieuws over SOTS hebt, dan hoeft dat inderdaad niet in de hyves over het eiland zelf. )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?