Michalis....

• Ingrid

Ik had mijn auto, net als vorige (en eventuele volgende) keren, in de Europarking aan de Mauritsstraat geparkeerd. 10 minuten lopen vanaf De Melkweg.

• herbie

Ik ken Natalie nog van vroeger, ik weet nog dat ze het heel erg vond dat ze weg moest van Karpathos, weet je wat ze nu doet ??

• herbie

Tsja Henk, dan moet je maar in de grote stad gaan wonen, daar is nu eenmaal meer cultuur !

• byrd

Helemaal mee eens. Ik vraag me wel af waarom er in Rotterdam en Utrecht minder Griekse optredens zijn.

• Ingrid

omdat 99% van de ‘buitenlanders’ denkt dat buiten Amsterdam niets te beleven valt :(

• Ingrid

Na Karpathos ging ze naar Kefalonia, en vindt dat eiland vriendelijker en leuker dan Karpathos.

Momenteel werkt ze bij een reisbureau in Utrecht. maar ze zoekt wat anders..

Nathalie en ik hebben elkaar ontmoet op het vliegveld van Athene 3 weken geleden, want ik had haar ook al in de trein naar Schiphol gezien. Ik sprak haar daarover aan op vliegveld van Athene en toen bleek al snel dat zij op Karpathos was geweest voor 3 zomers en dat ze zowat bij mij om de hoek woont en dat zij ook naar Michalis (om on topic te blijven) zou gaan.

(Ze vertelde mij gisteren dat Stacey en Tsambikos weer terug zijn op Karpathos en dat Tsambikos bij Astron werkt. Ze vertelde ook dat Louisa (Romios) ernstig ziek is.)

• byrd

Er van uitgaande dat je met buitenlanders niet Amsterdammers bedoeld, maar Griekse artiesten, verklaart dat natuurlijk niet waarom er in Den Haag veel meer Griekse concerten zijn dan in Rotterdam en Utrecht.

• Ingrid

Geen idee, Paul. Misschien de mogelijkheden? DH heeft o.a. het WFT en Ams o.a. de HMH.

Utrecht heeft MC Vredenburg, maar die is voorlopig dicht en ondergebracht op een andere locatie even buiten de stad. (In de volksmond heet het nu de Rode Doos ipv MC Vredenburg, Locatie Leidsche Rijn.)

Ik bedoel te zeggen dat iedereen die niet uit Nederland komt, en een bezoek aan “Nederland” brengt, in de meeste gevallen niet verder komt dan Amsterdam, terwijl er zoveel meer te zien en te beleven is!

• byrd

Okay ingrid. Amsterdam is een hoofdstuk apart. Dat betreft ook het type toerist. Los van Amsterdam blijft het interressant waarom popgroepen juist weer wel Utrecht en Rotterdam weten te vinden.

• Janny

Zou dat aan de buitenlandse artiesten zelf liggen of aan het boekingskantoor.

Tijdje terug was Bill Wyman (ex gitarist van de Stones) in Franeker, nog geen vijtien-duizend inwoners. Ik bedoel maar.