Ik had mijn auto, net als vorige (en eventuele volgende) keren, in de Europarking aan de Mauritsstraat geparkeerd. 10 minuten lopen vanaf De Melkweg.
Na Karpathos ging ze naar Kefalonia, en vindt dat eiland vriendelijker en leuker dan Karpathos.
Momenteel werkt ze bij een reisbureau in Utrecht. maar ze zoekt wat anders..
Nathalie en ik hebben elkaar ontmoet op het vliegveld van Athene 3 weken geleden, want ik had haar ook al in de trein naar Schiphol gezien. Ik sprak haar daarover aan op vliegveld van Athene en toen bleek al snel dat zij op Karpathos was geweest voor 3 zomers en dat ze zowat bij mij om de hoek woont en dat zij ook naar Michalis (om on topic te blijven) zou gaan.
(Ze vertelde mij gisteren dat Stacey en Tsambikos weer terug zijn op Karpathos en dat Tsambikos bij Astron werkt. Ze vertelde ook dat Louisa (Romios) ernstig ziek is.)
Geen idee, Paul. Misschien de mogelijkheden? DH heeft o.a. het WFT en Ams o.a. de HMH.
Utrecht heeft MC Vredenburg, maar die is voorlopig dicht en ondergebracht op een andere locatie even buiten de stad. (In de volksmond heet het nu de Rode Doos ipv MC Vredenburg, Locatie Leidsche Rijn.)
Ik bedoel te zeggen dat iedereen die niet uit Nederland komt, en een bezoek aan “Nederland” brengt, in de meeste gevallen niet verder komt dan Amsterdam, terwijl er zoveel meer te zien en te beleven is!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?