Michalis....

• Ingrid

tot vanavond dan!

• herbie

Dach ut nie !!

• Ingrid

:P:D

• herbie

Veel plezier vanavond !!

• Gonnie

Nou Herbie, dit concert had nog wel eens iets voor jou kunnen zijn!!Michalis heeft af en toe een stevige rock, deed samen met zijn gitarist een nummer waar de rock van af vloog!! En dan speelt hij ook nog piano. Dus de volgende keer ga je gewoon mee!

• Ingrid

Ik heb je niet gezien, Gonnie.

Ik was met Nathalie (oud-hostess voor Sudtours op o.a. Karpathos) en twee vriendinnen van haar. We stonden zo ongeveer vooraan links. (ik had nog ong. 5 ‘rijen’ mensen voor mij).

• Henk

Waarom zijn die concerten altijd in Amsterdam en Den Haag en dan ook nog eens doordeweeks?

In de provincie wonen ook Griekse muziekliefhebbers.:-(

• Gonnie

Hihi,stond vooraan rechts,op het trappetje zeg maar, kon ik het redelijk volgen!! Maar kon moeilijk van die plaats afgaan, anders stond er zo weer iemand anders. Tja, zo gaat dat met die concerten, we wisten het al van te voren toch!! Volgende keer weer proberen!!!

• Gonnie

Je had bij mij mogen slapen hoor….! En bij mij vandaan is het ook eerst nog met de auto en dan met de tram, maar wel goed te doen! Dus…..

• Ingrid

De echte liefhebber van Griekse muziek reist er voor naar Amsterdam of Den Haag. ;)

Maarre… Eleftheria Arvanitaki was op 22 september 2008 in Utrecht. Meer in het midden van het land kan zowat niet. En dat concert was even na 10 uur al afgelopen.

Mixalis hing even na kwart over 11 zijn stembanden aan de wilgen en ik stak nog voor half 1 mijn sleutel in de voordeur. (had ik Nathalie, die toevallig ongeveer 500 meter bij mij vandaan woont, thuis gebracht)