Loop je daar met je zelf uitgeprinte bonnetjes in je hand het hele eiland rond alleen om een gratis drankje te krijgen, echt pathetic maar dat is mijn mening.
nog 11 maanden.??
Tja, ik vind het zielig wanneer iemand dit zegt, dat is mijn mening. Wij hadden inderdaad deze bonnen bij ons en het leuke is dat de restauranteigenaren ons elke dag een kannetje wijn gaven omdat zij het leuk vonden dat wij via vakantiepaspoort meerdere keren bij hun kwamen eten. En zoals gezegd Sudtours doet ook zoiets maar dan moet je er wel voor betalen. Het is net wat Goedas al zei, als iemand ontdekt dat er goedkope reizen naar Karpathos zijn dan vindt iedereen het leuk om die informatie te krijgen, of niet soms? Laat ons dan maar een “zuinige Hollander zijn” maar het heeft ons inderdaad zo'n 120 euri uitgespaard met die bonnnen, inclusief de souveniers van de juweliers. Ga jij toch lekker naar het reisbureau, mijn mening.
Ondertussen gebruikt “vakantiepaspoort” andere sites illegaal om gratis reclame te maken.
En zij gebruiken bonnen, welke zij gratis krijgen, om mensen te lokken naar hun bedrijf.
Niet mijn manier van zaken doen, sorry.
Het is gewoon een vorm van tussenhandel en dat kan nooit goedkoper zijn! Iemand betaald dit.
Groet,
John ;-)
Ik weet niet wanneer die bonnen zijn uitgeven dat moet je hun vragen, Mijn ouders spraken met iemand van die site in augustus vorig jaar toen die in Karpathos stad aan het filmen was. Deze man vertelde van hun plannen van die actie voor dit jaar en gaven een kaartje van griekenlandwijzer (dat is hetzelfde bedrijf). Ik heb toen met hun contact opgenomen voor informatie omdat wij in september ook gingen. Zij vertelden dat ze alles aan het voorbereiden waren voor 2009 en al wat afspraken hadden gemaakt met verschillende restaurants in Karpathos. Omdat ze het leuk vonden dat wij van de actie hadden gehoord en hun hadden gebeld hebben zij ons voor onze vakantie een aantal bonnen toegestuurd (we hadden niet eens via hun geboekt maar rechtstreeks bij sudtours, dus petje af), dat waren nog niet alle bedrijven die zij nu op hun website hebben staan maar wel een stuk of 8. Wij zijn misschien wel de eerste mensen geweest die het mochten uitproberen. Die bonnen hebben zij niet gratis gekregen maar worden door hun zelf uitgegeven met onze naam er op en we kregen ze per email binnen. Als je meer informatie wil moet je maar contact met hun opnemen. Wij vonden het in elk geval heel leuk en het werkt dus wel degelijk, de mensen van de restaurants waar wij hebben gegeten vonden het ook heel leuk dat wij bij hun kwamen hiermee. Iedereen moet maar zelf weten hoe zij tegen zulke acties aankijken maar wij vonden het heel leuk.
Groetjes,
Ronald
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?