Dit is een niet commerciele site. Het bericht hoort hier dus niet. Het lijkt me meer wat voor karpathos.nl voor zover het daar niet al is geplaatst. De layout van die web-site is in ieder geval al hetzelfde als bij paspoort.
Reclame maken mag niet, is het zo'n ramp dat het wel gebeurt? Niet zo zwaar aan tillen. Waar trek je de grens, als iemand ontdekt dat er goedkope reizen naar Karpathos zijn dan vindt iedereen het leuk om die informatie te krijgen, of niet soms?
Ingrid jij kent de regeltjes heel goed, maar ik ben van jou ook wel eens reclame tegengekomen op verschillende prikborden, kleine herinnering:
-Aan gasten van Zephyros Village en Garden Villa biedt Pelagos Taverna één drankje aan bij een diner-. Met bijgevoegde bon die je uit moet printen.
Nogmaals gezegd, ik heb er geen probleem mee, en als ik het wel zou hebben dan zou ik het zelf ook niet plaatsen
Er is een verschil tussen een tip geven door een deelnemer van dit prikbord waar je iets voordelig kunt krijgen en het plaatsen van een link naar je eigen website waar je persoonlijk financieel beter van wordt. Als dat laatste wordt toegestaan is het hek van de dam wat betreft junkmail. Dat moet je niet willen.
Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt. Oke, reclame mag niet, maar de actie op zich is niets mis mee. Ik zie het meer als een leuke kennismaking met restaurants die wij nog niet kennen dat heeft niks te maken met gierige Hollanders. Wij waren vorig jaar op Karpathos en toen konden voor een hoop geld soortgelijke bonnen kopen bij sudtours, hebben we dus niet gedaan. De actie van vakantiepaspoort kost ons niks en boeken willen we toch.
groetjes,
Ronald en Veroniek
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?