La Scala in andere handen

• byrd

Hierbij een foto van het nieuwe interieur. Verder valt nog op te merken dat het zogenaamde nieuwe muurtje waarvan sprake was bij een andere mail het aanbrengen van natuursteen betrof. Ik heb ook een foto bijgevoegd van de buitenkant.

• Corrie

Ik ben een aantal jaren niet meer op Karpathos geweest, maar ik weet nog iets van Scala:

Een paar jaar geleden was scala niet van Minas, maar van zijn moeder.

Zijn moeder kwam elke dag even kijken. Later werd zij opgehaald door meisje die in scala schoonmaakte

Minas runde scala soms met zijn broer, die in het lab van het ziekenhuisje of zo werkte. Maar vaak hadden ze ruzie.

Ook waar klanten bij waren. De broer van Minas stond meestal achter de bar.

Hadden ze ruzie dan kwam hij soms een heel seizien niet. Dan werkte de broer in het lab van het ziekenhuisje

Ik heb goede herinneringen aan scala en voornamelijk aan mike die daar toen werkte!

Na sluitingstijd gingen we met een hele groep naar de bar Angela. Dat was heel gezellig tot in de vroege uurtjes.

Ik meen zelfs, dat Mike in 2008 opnieuw naar karpathos is gegaan, om opnieuw scala te runnen. Hij werd echter snel weggestuurd. Dit door jaloezie van Minas.

Minas zelf is manisch depressief.

Fijn dat hij er mee gestopt is, zal hem goed doen!!

Hoop ik.

• Henk vd Meijden

De Prive is er niks bij

• Ingrid

wel een gedateerde Privé.