La Scala in andere handen

• Ingrid

Minas heeft Bar La Scala verkocht. Na een grondige verbouwing (vorige zomer was La Scala de hele zomer gesloten) is La Scala in januari even open geweest, maar wegens tegenvallende klandizie had Minas de zaak weer dicht gedaan.

Vandaag hoorde ik dat Minas de hele boel heeft verkocht en gaat rentenieren.

• byrd

Scala ligt op een prima locatie bij de spitsing van de boulevard met de winkelstraat en aan de rand van de haven. Het ruime terras waar je wel contact blijft houden met de openbare ruimte is een van mijn favorite stekkies. Minas had een goede hand bij de keuze van het bedienend personeel. Ik ben benieuwd wat de nieuwe eigenaar er van gaat maken.

• Ingrid

Minas had net grondig verbouwd, dus de nieuwe eigenaar hoeft er niet veel aan te doen, behalve de voorraad op peil brengen, zijn (seizoen)personeel aannemen en de deuren open zetten.

La Scala ligt inderdaad op een prima hoekje. Alleen zou de “Boulevard of Broken Dreams” het volume van z'n stereo-installatie een beetje dimmen.

• byrd

Het zijn de ochtenden dat ik er graag zit. Als de toeristen weg of op weg zijn naar de haven. Het beste is een bekende te zien en die dan uit te nodigen op het terras om over van alles en nog wat te kletsen. Daarna heb je nog een hele dag voor andere leuke dingen. Relax. Dat is voor mij vakantie.

• herbie

Nou, ik ben er in juni Paul, dan kan je me een lekker bakkie koffie aanbieden !

Ik zit graag s'morgens op het kleine pleintje aan het begin van het winkelstraatje, daar zitten ook veel Grieken en het is heerlijk om lekker naar de mensen te kijken.

• herbie

Rentenieren ??? heeft ie zo goed geboerd dan ??

• byrd

Dat is een niet te missen plek maaar voor mij te druk. Als je een kopje koffie wilt - bedoel je niet Raki - heb je helemaal verkeerd geboekt, want ik ben er eind mei._.

• Ingrid

Vraag het hem als je op Karpathos bent.

Het contact met Minas loopt via via.

• Bob en Monica

Het terras wordt verbouwd. Er komt een andere muur en het krijgt net zo'n “zeildak” als de meeste andere tentjes. En of dat klaar is de 16de april?

• byrd

Het terras wordt verbouwd?