Boeken

• pim

Henk, ik reageer niet zo vaak en ken vaste karpathosgangers die dat helemaal niet doen. Ze kijken altijd wel (ja toch .. en .. en .. !!) maar hebben geen zin in geneuzel. Ga er maar vanuit dat “ karpathos.nl” heel veel informatie biedt aan mensen die naar karpathos willen gaan, en dat je dat prima hebt opgezet. Dat vind ik, en velen met mij. Gewoon niet meer reageren. Succes verder.

• Coko

Henk

Ga gewoon lekker door met waar je mee bezig bent.

Je hebt ons al van veel nuttige informatie voorzien en gaan in mei voor de 3e keer naar Karpathos en we hebben nu al weer de nodige voorpret met de informatie op jouw site. Geweldig !!!!

• ronald

Karpathos.nl is een commerciele site. Als je via die site een reis boekt vangt de eigenaar behoorlijk wat eurootjes. Sommige mensen ergeren zich daaraan wat ik me wel kan voorstellen. Ik kan die Ingrid dus niet helemaal ongelijk geven. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat !

• jjohn

Als ik via een reisbureau boek betaal ik extra voor de werkzaamheden die ze daar voor mij doen. Gemiddeld zo'n €20,- soms oplopend tot €25,-.

Karpathos.nl geeft veel meer nuttige informatie als een reisbureau zonder dat ik dat voel in mij portemonnee. Ik begrijp niet wat daar nu fout aan is?

Groet,

John ;-)

• Gonnie

Je hoeft niet via de site van Henk te boeken hoor! Kan op heel veel andere manieren. 't Is maar wat je wilt. En aan wie je je centjes gunt natuurlijk!

• Jantje

Henk

Wij zijn al jaren “stille” bewonderaars van de site www.karpathos.nl en kunnen ons totaal niet vinden in de kritiek dat je wat euries zou verdienen aan boekingen.

Wij willen je in ieder geval bij deze bedanken voor al je tijd en energie die je er al jaren in steekt. Wij gebruiken je website ieder bezoek aan Karpathos als gids en zijn zo al op vele mooie plekjes geweest. Nog 4 maanden en we gaan weer.

Jantje