Boeken

• Ekke

Ik heb een tweetal vragen

Wij willen dit jaar warschijnlijk naar Karpathos. Er zijn alleen weinig organisatie's war je kan boeken.. Mijn vraag is nu bij kan ik goed terecht en is een vertrouwde organisatie.

En mij tweede vraag is wat is een leuke plaats om te verblijven. De hoofdzaak is dt er leuke restaurantjes zijn

• Ingrid

Je kan o.a. boeken bij: Arke, Sudtours, en volgens mij ook bij Sunweb en Jiba.

De eerste twee zijn niet de kleinste touroperators.

Pigadia (= hoofdstad) is leuk en heeft eigenlijk het meest de bieden.

Eten kan je echter overal, ook in kleinere dorpen en plaatsen.

• jjohn

Hoi Ekke,

Ik denk dat elke organisatie welke Karpathos in Nederland aanbied wel vertrouwt is.

Er zit meestal alleen verschil in de aangeboden accommodaties.

Bij TUI (Arke en Holland International) kom je meestal in de wat luxere en daardoor iets duurdere accommodaties. Maar er zijn ook aanbieders, zoals Sunweb, van vrij sobere accommodaties welke al heel comfortabel zijn, net wat je wenst.

Pigadia is inderdaad de prettigste plaats om te vertoeven ivm de vele tavernes, terrasjes en winkeltjes zonder gelijk “te druk” te zijn. Vanuit Pigadia is het hele eiland makkelijk te verkennen en het is zeker de moeite waard om dit te doen.

Pigadia heeft zelf een enorm lang strand maar op slechts 15 auto-minuten tref je alweer heel andere mooie en/of pittoreske stranden welke vaak voorzien zijn van tavernes zodat er ook gegeten en gedronken kan worden. En hoe verder je gaat, hoe mooier en rustiger het wordt.

Veel plezier!

Groet,

John :-)

• InVo

De gegeven info op de genoemde site is nogal persoonlijk van aard.

Er wordt gevraagd om info te sturen om de site zo compleet mogelijk te maken, maar verstrekte info wordt niet toegevoegd.

• Gonnie

Voor mensen die nog nooit op Karpathos geweest zijn geeft de site van Henk heel veel behoorlijke informatie, waar hij misschien wat aan verdient, maar waar wij niets voor hoeven te betalen!! Ik neem aan dat iedereen heel behoorlijk in staat is zijn/haar voordeel met de informatie te doen!

En als jij daar anders over denkt….wat let je, zet zelf een mooie site op. Wij zullen je prikbord voorzien van commentaar en informatie,positief natuurlijk!!!!!!!!

• Henk

Dat weet Ingrid ook wel Gonnie, wat dat is namelijk INVO. Zij runt de Karpathos-hyves. Beetje flauw om onder een andere naam nu te gaan zitten katten op een ander.

En dat geldt ook voor mm die onder een andere naam wel bekend is.

Maar het heeft weer niets met het onderwerp te maken.

• jjohn

Kortom Ekke, ga even naar genoemde site en oordeel zelf.

Er staat ook een heel nuttig forum op wat heel goed samen gaat met dit forum.

Maar het belangrijkste is dat je het gegarandeerd leuk gaat hebben op Karpathos want er zijn je al heel wat Nederlanders voor gegaan en tevreden terug gekomen.

Niet voor niets zijn er zoveel repeaters op Karpathos te vinden.

Wil je nog meer info, laat het even weten.

Groet,

John ;-)

• Ingrid

Dat is geen katten, Henk. Dat is de waarheid schrijven.

Regelmatig heb ik je informatie over o.a. restaurants gemaild, maar dat is nooit op jouw site terecht gekomen. Een gemiste kans vind ik.

De Karpathoshyves is een flinke hyves aan het worden, waar ik niets aan (wil) verdien(en). Voor elkaar en met elkaar.

Maar mogelijk ga ik binnenkort wèl commercieel aan de slag. Niet om er zelf beter van te worden, maar om een toeristenarm gebied onder de aandacht te brengen. Ongerepter en ruiger dan Karpathos. Twee villa's, waarvan 1 te midden van olijfgaarden.

Begin april ga ik er een kijkje nemen ;)

(en ik verdien er niets mee. Vriendendienst.)

• herbie

Het is weer ouderwets “gezellig ” hier !!

• Gonnie

En dat alleen omdat iemand het plan opvat om op vakantie naar Karpathos te gaan. Dat is toch alleen maar toe te juichen!!!!!