vliegtijden

• Ingrid

geen dank!

Er zijn hotels nabij schiphol, waarbij je zelfs je auto kan laten staan en dan word je met een busje van het hotel naar de vertrekhal gebracht.

O.a.

Hotel Ibis Amsterdam Airport Schiphol: dagelijks elk half uur en in de spits elke twintig minuten. De rit duurt ongeveer vijftien minuten. Eigen busdienst, gratis voor hotelgasten.

NH-Schiphol: dagelijks elke twintig minuten tussen 06:00 en 24:00 uur. Na 00.10 uur alleen op afroep. Eigen busdienst, gratis voor hotelgasten.

(bron: www.schiphol.nl)

• floe

wie gaat er tegenwoordig nog vanaf schiphol????

dan ben je wel de grootste dief van je eigen portomonee!!

en dan nog iets,voor het zelfde geld zit stegeman in je nek te hijgen als je net lekker ligt te slapen op je bedje van schiphol airport..

Nee dank je!

Liever vanuit duitsland of belgie

• herbie

Vanuit Duitsland of Belgie gaan geen vluchten naar Karpathos.

• Pleun

Vanaf Dusseldorf vertrekt iedere dinsdag een vliegtuig richting Karpathos.

• floe

idd pleun.

hoe kom je daarbij herbert dat er geen vliegtuigen vanaf duitsland vliegen op karpathos??

• herbie

Omdat ik in al die jaren nog nooit Duitsers ben tegengekomen op Karpathos.

Waar vandaan vliegen ze dan en wat kost een retourticket ?

• Gonnie

Ik……..want ik woon er om de hoek!!! En als ik eerst naar Duitsland of b Belgie moet rijden moet ik nog vroeger weg en moet ik ook mijn auto nog ergens kwijt. Ik denk niet dat de kosten van eeen tank benzine en de parkeerkosten kunnen opwegen tegen de meerdere ticketkosten. Dus moraal van dit verhaal…het ligt er maar net aan waar je woont. Heb je de mogelijkheid , kies voor de goedkoopste!!!

• Pleun

Ooit van google gehoord?

• herbie

Is dat een vriend van je ??