vliegtijden

• anita

weet iemand van jullie op welk tijdstip de vluchten vanaf amsterdam naar karpathos waren afgelopen zomer (op de donderdag ).

bedankt anita.

• Gonnie

Ja dat weet ik wel…..

Sinds jaar en dag gaan de vliegtuigen richting Karpathos heeeeel vroeg in de ochtend, zo ong. tussen 4.30 uur en 5.30 uur. Dat betekent dan ook dat je heel vroeg op Karpathos bent en nog de hele dag voor je ligt. Een probleem,je moet midden in de nacht op Schiphol zijn en dat betekent dus meestal een nachtje doorhalen!!

• herbie

Behalve voor jou want jij woont 5 min. van het vliegveld Gonnie !

• Anneke

Geldt dat ook voor de vluchten op vrijdag??

• Gonnie

Alles heeft zo zijn voor- en nadelen!!!!

• Gonnie

Voor zover ik weet wel, maar ik heb ook wel eens gelezen dat ze in het voorjaar een tussenlanding maken op Kos bijv. Dan zit het vliegtuig naar Karpathos niet vol genoeg en dan lossen ze het op die manier op!!

• Ingrid

In hoogseizoen vloog ArkeFly op vrijdagochtend om half 7 richting Karapthos, zónder tussenlanding.

• anita

o jeetje,dat word dan inderdad een lange nacht.

wij wonen in beek lb en moeten dan met de rein van half 10 s,avonds naar schiphol,och ja dat zullen we dan wel overleven toch.

alvast bedankt anita.

• Ingrid

of 's middags vertrekken richting vliegveld en een hotel nabij vliegveld nemen. pak je toch een paar uur slaap!

• anita

dat zou ook nog een optie kunnen zijn ingrid,bedankt voor het meedenken.

gr anita.