EK op karpathos

• byrd

De aanwezige hoeveelheid Hollanders en de afzet drank e.d. en beinvloeden natuurlijk de houding van onze gastheren/-vrouwen. De Grieken zijn niet gek.

Verder is het natuurlijk leuk om samen met Grieken op een terrasje te zitten. Maar niet tijdens een EK/WK als Nederland slecht speelt of tegen een team speelt uit de zuid-oostelijke mediterrane regio. De orientatie van Karpathos gelegen tussen het vaste land van Europa/Azie en Noord Afrika is toch anders dan de onze in noordwestelijk Europa.

• herbie

En toch denk ik, de Karpathioten kennende, dat ze voor Ned. zijn, tenzij Griekenland speelt natuurlijk ! Dt heb ik duidelijk gemerkt tijdens de EK "2004 en WK ' 2006 toen ik op Karpathos zat ! ( en niet alleen omdat ze geld aan ons verdienen, daar ben ik van overtuigd).

• Ingrid

misschien wel.

ze zullen het verder schoppen dan “Oranje”.

4 jaar geleden verrasten ze ook vriend en vijand door Europees kampioen te worden.

• byrd

Ho ho John. Hiermee laadt je een zware verantwoording op je ten aanzien van de veiligheid van mijn super onschuldig persoontje.

• Bob en Monica

En als je een paar seconden eerder een doelpunt wilt zien vallen of zo, ga dan naar Karpathos Cafe, boven Skala. Daar hebben ze nog steeds geen digitale ontvangst!

• byrd

Ingrid. Als er iets onvoorspelbaar is dan is het wel het EK. De kans dat de Grieken het beter doen dan Nederland is even groot als een paar jaar geleden om Europees kampioen te worden. De Grieken hebben gewoon geluk gehad dat Nederland een penalty te weinig heeft ingeschoten tegen Itallie. Anders waren ze in de finale compleet van de mat gespeeld door Nederland. Leuk trouwens dat jij ook hier een mening over hebt. Voetbal is gelukkig voor iedereen.

• Ingrid

maar kijken zal ik niet. dat vind ik nu tijdverspilling