Nog een tip. Kies het juiste terras want de Grieken zijn niet echt oranjeminded. Aan de andere kant zijn de Grieken wel echte liefhebbers. Als oranje dus goed speelt, kan het op respect en bewondering rekenen.
Als Oranje speelt zit ik het liefste tussen gelijkgestemden. De Gieken op Karpathos zitten wat dat betreft niet op mijn lijn. Begin jaren 90 speelde Nedelrand tegen Egypte tijdens het WK en ik was toen op Karpathos. Tot mijn verbazing waren de Grieken toen helemaal voor Egypte. Er was veel leedvermaak over het slechte Hollandse spel. Later heb ik ook nog een EK op Karpathos beleefd. De houding was toen neutraal. Voor mij is dat ook niet de ideale omgeving. Misschien dat jij meer een afstandelijke kijker bent en dan is het juist leuker om te kiezen voor een terrasje met veel Grieken.
Als ik in Griekenland ben vind ik het leuk om tussen de Grieken te zitten. Volgens mij doe jij dat in Diafani ook Byrd ! Maar als Ned. speelt zit ik ook het liefste tussen landgenoten al heeft een gemengd terras met die fanatieke Grieken en Hollanders ook wel wat. Toen wij 4 jaar geleden tijdens de EK met allemaal gekke Hollanders in het oranje ( wat ik normaal nooit doe) door Pigadia liepen, vonden de Grieken dat helemaal te gek. Ze zijn heus wel gecharmeerd van ons byrd ! We zetten ook heel veel drank om natuurlijk haha !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?