nieuwtjes

• Ingrid

niet te letterlijk nemen.

zou spionage kunnen zijn.

tenminste dat beweren de griekse overheden.

de turken zullen het houden op oefenvlucht o.i.d.

maar karpathos ligt niet echt dicht in de buurt van turkije. vandaar ‘verdwaald’.

• herbie

Over smaak valt niet te twisten. maar ik verafschuw sommige hedendaagse muziek al kan je dat boem,boem, boem, boem wat je zoveel hoort ( vooral in auto's ) niet onder muziek rangschikken vind ik. Ook rap met die vaak vrouwonvriendelijke teksten vind ik vreselijk. Alle muziek lijkt tegenwoordig op elkaar, iedere maand wordt er een blik zangeressen opengetrokken en het klinkt allemaal hetzelfde.

In de jaren 60 men 70 werd er fantastische en vernieuwende muziek gemaakt, maar goed dat is mijn mening. Ieder z'n smaak nietwaar ? Als iedereen dezelfde muziek mooi zou vinden wordt het wel erg saai !

PS, ik vind het leuk dat jouw zoon naar die “ouwe rock ” luistert Ingrid !

• Diana

Wij hebben ook gehoord dat dit hotel vooral voor Russen en Engelsen wordt.

180 kamers

De grijze golf hahaha wel lachen dat je dit zegt, wij hebben dit ook gezegd tegen elkaar.

Maar het viel op dat er ook best veel jonge stellen waren zonder kinderen, tijd van het jaar denk ik, iedereen die geen rekening hoeft te houden met kinderen kan in mei/juni

• Ingrid

ik laat 'm lekker gaan.

één van z'n favorieten is Queen

• byrd

Turkse vliegtuigen schenden regelmatig het Griekese luchtruim (waarvan de begrenzing een geschilpunt is met Turkije) en dan volgt een soort van schijngevecht. Een paar jaar geleden gebeurde dat ook bij Karpathos, maar dit keer liep dat niet goed af. De vliegtuigen klapten op elkaar. Mijns inziens een ongeluk met een politieke achtergrond waarbij het moeilijk is om een schuldige aan te wijzen. Mijn hoop is dat de beide landen tot een vergelijk kunnen komen en niet de nadruk leggen op geschilpunten.