nieuwtjes

• herbie

moet een keer kunnen toch ??

• byrd

Eeen beetje horizonverbreding kan nooit kwaad John. Dance vind ik wat ouderwets (geef mij maar een goede rap) en r &b heeft Dylan al in de jaren 60/70 in zijn muziek opgenomen en een eigen draai aan egeven. Luister eens naar de onvolprezen Blond on Blond of Higway 66. Dylan is die periode overigens allang weer voorbij.

• jjohn

Moet altijd kunnen toch?

• herbie

R&B ( rythm and blues) van de jaren 60 is totaal anders dan de R&B van nu byrd ! niet te vergelijken.

• byrd

Zou John dat ook weten is de vraag.

• jjohn

Maak je geen zorgen, John weet dat.

Afgeven op moderne muziek is gewoon een kwestie van oud worden en niet meer mee kunnen. Jullie ouders hadden dat met jullie muziek, jullie met de huidige.

Ik ben steeds de nieuwe muziek weer interessant gaan vinden. Ik wordt blijkbaar niet volwassen. :-)

• byrd

Pardon. Wij gaven niet af op moderne muziek maar hebben twijfel over jouw kennis van de moderne muziek en bovenal je smaak. Er is zoveel meer modern dan jij aangaf. Hoe dan ook het is altijd positief als mee probeert te blijven doen John. Dat houdt je jong. Tot op zekere hoogte komt deze opmerking voort uit eigen ervaring. Maar dan ook niet meer.

• Ingrid

en wat dacht je van de jonkies die liever ‘oude’ muziek horen dan de moderne muziek?

mijn oudste geeft voorkeur aan jaren 80 van de vorige eeuw en zat van de week aan de radio gekluisterd om naar Pinkpop te luisteren.

• byrd

Een typisch geval van goede smaak.

• chelly

verdwaald toestel ? Tegen mij zeiden ze dat het om een spionagetoestel van Turkije ging.

De herdenking was overigens heel mooi, ik heb er hele bijzondere foto's kunnen maken. Er werd ook een broederschap tussen Kreta en Karpathos getekend.

Er staan van de herdenking overigens foto's op de website www.inkarpathos.com.