scooter verhuur

• herbie

Dat pad lopen in het hoogseizoen als het zo'n 40 graden is, dat is geen pretje byrd !!

• byrd

Mijn reactie hoorde onder jouw wijsheid over het autorijbewijs. Die kon ik ook niet zo plaatsen.

• byrd

In begin juni is het zelden tussen de 35 en 40 graden in de namiddag. Het pad is voor het grootste deel in de schaduw. Als je water meeneemt is het zeer wel te doen. Ik heb het pad zien afleggen door vele 60 plussers. Het is wel iets voor mensen met een beetje pit.

• herbie

juni is ook geen hoogseizoen byrd , dan is het goed te doen !

• herbie

was een glapje byrd !

• gonnie

Ik heb dit pad in het hoogseizoen gelopen, samen met de hostess van Sudtours. Niet helemaal, maar op de terugweg naar Diafani stopt de bus op een goed moment en als je mee wilt stap je uit en ga je lopend ,inderdaad door de rivierbedding terug. Heb daar toen een dode slang zien liggen! En als je met Petra van Sud-tours loopt weet ze je heel veel over de natuur te vertellen!

• diana

hallo wij zijn gisteren terug gekomen

wij hebben ook een scooter gehuurd, het was echt heerlijk.

wij hebben gehuurd naar restaurant Pelagos, wij betaalden voor zes dagen 72 euro alles erop en eraan, wij moesten hem donderdagavond terug brengen, toen wij daar kwamen vroeg hij wanneer we naar huis gingen toen mochten we de schooter houden tot de volgende dag zonder iets bij te betalen, toen we de scooters terug brachten wilde hij ons terug brengen naar Astron, echt aardig.

scooter is heerlijk, wij hebben echt ritjes gemaakt, naar Apella, Kira pinagia en ook naar Ahata en Amoopi, echt stijl omhoog en naar beneden, ik hield soms mijn adem in voor naar Kira pinagia.

ik las geen 40 graden in het voorseizoen wij hebben het donderdag gehaald, de mensen daar vertelden ook dat het abnormaal warm was voor deze tijd en een hoge luchtvochtigheid wat er normaal ook niet is.

heerlijk, met die wind op de scooter, ook naar het stadje we waren er zo.

• Ekke

Ik weet dat het laat is om hierop te reageren maar een Quad kan je met je autorijbewijs huren. Ik heb er al verschillende gehuurd in griekenland, dit waren machines tussen 250 cc en 350 cc. In Nederland is een autorijbewijs voor deze machines ook verplicht. Dit geld ook voor de trikes die hier en ook op Griekenland ziet rijden.