Astron??

• Paul

Kom op Herbie je bent toch nog steeds een springlevende hippie.

• Gonnie

Zo lang kom ik nog niet op Karpathos,ik denk voor het eerst in ‘97 of ’97. En…ik ben geen homo dus ik denk dat ik dat soort gelegenheden voorbij loop ,laat staan niet eens opmerk!!

• Gonnie

Hoezo te oud? Wordt nog steeds uitgenodigd voor de verjaardag van een van Annick's griekse vrienden en slemp dan prettig mee, bij Traffic zit ik regelmatig en het plan is om dit jaar Fever te bezoeken. Okay, ik zit er niet elke avond en elke keer tot 5-6 uur uur 's morgens uitgaan red ik niet ! Maar tja, je bent zo oud als je je voelt, dat weet je toch Herbie…. of zit je weer te vissen naar complimentjes.De eerste heb je alweer te pakken en nog wel van Paul!!!!!!

• Paul

De vraag is algemeen gesteld.

• Herbie

Ik bedoel te oud voor een disco ! bovendien verafschuw ik de hedendaagse muziek die daar gedraaid wordt, boem, boem boem, enz.

Natuurlijk wel heerlijk vertoeven op de terrasjes met de nodige drankjes.

• diana

hoi allemaal

bedankt allemaal voor de tips, ik ben 43 maar hou nog wel van een keer lekker dansen hoor, ik schrijf al jullie tips op en zie dan wel waar ik terecht kom hahha

ik wil graag kijken op de hyves van karphatos, weet iemand het adres voor mij??

groet Diana

• Ingrid

http://karpathos.hyves.nl/

• Gonnie

Zal maar niet vertellen hoe oud/jong ik ben!!!!!!!

• Herbie

Jij bent toch pas 85 geworden Gonnie ??

• Ingrid

35 toch, Gon?

Ik ben gisteren 39 geworden ;)