Waar denk je aan?

• jjohn

Ik vergeet nog een belangrijke:

Met vrienden een lekker drankje of gewoon een kop thee drinken bij ‘Kafeneon’ in die lekkere luie stoelen met uitzicht over de haven.

Ondertussen alle mensen bekijken die langslopen. (Volta heet dat geloof ik)

Geweldig!

• Petra

dat ik dit jaar niet ga…….. :~(

• ivol

wat vertel je ons nu?

• lipo

Kom effe, Petra, Je laat ons toch niet in de steek? Zo heeft het leven voor ons geen zin meer. Zo ontneem je aan al je fans de diepere zin van ons bestaan. Als het een kwestie van geld is, dan gaan we gewoon met z'n allen collecteren. Als het een kwestie van “geen zin” is, dan weet ik nog wel een goede psychiater. Als het een kwestie van “Kweetutnognie”is, dan moet je maar even doorgeven wat we moeten doen om je over te halen. Dus . . . . .? We horen het graag.

• Aad

Aan mijn eerste bekeuring in Griekenland. Aan Sofia waar je (ik heb het nu zelf óók ondervonden) na je bestelling nog nét niet gezegd wordt dat je op moet schieten. Aan de jaloersheid jegens andere restauranthouders c.q. appts.en/of hoteleigenaren. De ongehoorde concurentie. Aan het sluiten van Under the trees. Aan de lamlendige boompjes langs de boulevard van Pigadia ipv palbomen. Aan Pinetree waarvan ik mij afvraag of het dit jaar nog open zal zijn. Aan de, zowat, blinde kok die in Lefkos zowat de ondersteuningspaal van zijn klimateria omver liep…..enz.

Desondanks zitten we in juni weer op Karpathos ehèèèèèn het weer geweldig naar onze zin zullen gaan krijgen.

• Denise "Springsteen" Boer

Ik denk meteen aan Sofia's place. Dat ze ons na 7 jaar nog herkende en die warme ontvangst. Geweldig! Ga dit jaar voor de 4de keer. Heerlijk naar Karpathos Village (met airco)tho schreef:

>

> zon,zee,warmte,bier,airco,gezellig klein vliegveldje,bier,uit

> eten,bier,uzo,volle buik,katten,zwembad,

>

> gr tho