Nieuwsgierig

• Ingrid

Diana, een auto huren om naar het centrum te gaan is een beetje overdreven. Tuurlijk kan je het doen, maar dan stuit je op het volgende probleem: waar parkeer je? De parkeerplaats nabij de taxistandplaats is nagenoeg altijd vol. En in de kleine/smalle straatjes is parkeren ook geen optie.

Je kan altijd nog heen gaan lopen en eventueel terug een taxi nemen voor een paar euro.

• diana

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je reactie, dat vind ik een slimme optie, heen wandelen en terug met de taxi en John schreef dat er onderweg ook al restaurantjes zijn.

Dus we kunnen altijd kijken, lukt het qua lopen niet helemaal naar het centrum dan kunnen we ergens onderweg lekker eten.

Wij willen ook nog wat strandjes bezoeken, als ik die foto's van jullie zie dan wil ik dat ook gezien hebben hoor :-), zijn dat loopafstanden vanaf Astron???

Groet Diana

• Ingrid

eh… de meeste strandjes zijn op kilometers afstand van Astron. (Apella, Kyra Panagia, Lefkos, Ag. Nikolaos, Arkassa)

Maar vanaf Astron,begin van de straat oversteken, even tussen de tavernes door en je bent aan het (zand)strand.

Strand van Arkassa is de moeite waard: mooi zandstrand en je hebt daar golven ( bij stranden Pigadia alleen een beetje deining)