Nieuwsgierig

• Ingrid

Weet je waar ik zo nieuwsgierig naar ben? Of al die mensen die hier vragen stellen over Karpathos tevreden zijn met de antwoorden. (En dan bedoel ik niet de soms oeverloze discussie die eruit voortvloeit.)

Voorbeeldjes:

Corry vraagt over kamers in Olympos. Heeft ze gevonden wat ze zocht in de links die Jjohn haar gaf?

Hellboy die vraagt over Amoopi en Pigadia én over een creditcard bij de autoverhuur. Wat is het geworden? Amoopi of Pigadia en met of zonder auto?

Peter is op zoek naar een nostalgisch huis(je) ergens op Karpathos, niet naast Pigadia, maar ook weer niet in Lefkos of Mesochori (al staan daar wel nostalgische huisjes èn is het met een asfaltweg te bereiken).

Ben zo benieuwd of Peter slaagt in zijn zoektocht naar een nostalgisch (en mooi) huis(je) voor zijn vakantie.

• francois lamein

ik ben op zoek naar het tel nummer van greece meats karpathos

of het mail adres is ook goed?

• Ingrid

Greece meets Karpathos of Greece meats (vlees) Karpathos?

al www.inkarpathos.com gezocht?

• hans

www.souvlaki.gr

• jjohn

Bedoel je misschien “Crete meets Karpathos”, de taverne?

Groet,

John ;-)

• Ingrid

ik lig helemaal dubbel van het lachen, Hans. …

• Ingrid

François, ik heb een mail gestuurd naar Inkarpathos.com gestuurd en hen om informatie gevraagd.

• Diana

Hoi Ingrid en de rest van de Karphatos fans,

Ik heb hier echt iets gehad aan de antwoorden, vond het ook heel leuk dat er altijd wel iemand reageert en of het nu een kletspraatje is of een antwoord op wat ik vraag, ik vind het allemaal leuk,

Wij gaan 23 mei naar Astron, ik ben echt zo benieuwd, ik ben bang als ik alles zo lees van jullie dat ik er niet meer weg wil, misschien kan ik voor die tijd de staatsloterij winnen en daar blijven hahahha.

We gaan het beleven en ja ik heb nog een vraag, is het slimmer om zelf een auto te huren als je in appartementen Astron zit???

Groet Diana

• jjohn

Als je iets van Karpathos wil zien heb je echt een auto of iets dergelijks nodig.

Om te eten in het centrum is het zo'n 25 minuten lopen vanaf Astron. Er zijn er genoeg die dit doen dus daar is geen auto voor nodig of je moet slecht ter been zijn.

Er zijn overigens ook meerdere goed tavernes op korte loopafstand.

Groet,

John ;-)

• Diana

Klinkt goed John :-), we gaan maar 8 dagen en voor het eerst naar Karpathos dus of ik nu echt elke dag op pad wil dat weet ik nog niet, ik was eerder bang dat het te ver lopen zou zijn om uit eten te gaan of lekker ff iets te drinken, ja schaam me niet hahaha mijn man lust ook een biertje.

Daar is het ook vakantie voor denk ik zo.

Tussen een lekker biertje drinken en stomdronken zijn zit nog wel een krat haha.

Bedankt voor je reactie.

Groet Diana