Uitslag van m'n examen

• Ingrid

Se Efxaristo, Aad!

• Aad

Zie je 't, daar gaan we weer!!!

• Aad

Ing, fijne vakantie met de jongens. Geniet ervan. Tot gauw.

• jjohn

Ingrid, een hele fijne vakantie!!! GENIET!!!

Groet,

John ;-)

• Ingrid

Jjohn, Aad: dank jullie wel!

Ik heb nu 1 koffer gepakt en ondanks dat er nog ruimte in zit, voelt hij loodzwaar.

De andere doe ik straks, als de laatste kleding die ook mee moet uit de droogtrommel komt. Vannacht nog de laatste toiletartikelen erbij. En natuurlijk de leverworsten voor Ioanna (Joke) niet vergeten uit de koelkast te halen en samen met de koelelementen ook in de koffer te stoppen.

Rutger en Jochem zijn al druk bezig het vakantiedagboek aan te leggen, waarin dagelijks onze belevenissen door Rutger neergeschreven zullen worden en voorzien zullen worden van ansichtkaarten, boardingpassen, kassabonnetjes en wat dies meer zij.

Vanavond toch even naar bed en rond 01.15 / 01.30 uur richting Schiphol, zodat ik in staat ben de auto morgen naar Zephyros te rijden en niet het ravijn in.

Jongens en meisjes, als ik je niet meer lees: Tot over 2 weken en doe geen rare dingen zonder mij! ;)

• Hilly

Een hele fijne vakantie en geniet maar lekker van de griekse zon

groetjes Hilly

• Ingrid

Met volle teugen, want hier laat diezelfde zon het nogal afweten deze zomer, en zeker vandaag!

• Liponix

Ing,

Misschien lig je al in je bedje omdat je vroeg op moet, maar ook namens ons . . . . . . . . . Je weet het.

• Ingrid

Ha, dit lees ik nog! Dankje Liponix

En wat doe jij in de UK?

• Joke2

Ingrid, fijne vakantie! Geniet van de zon, het eten, de sfeer etc.etc.