Uitslag van m'n examen

• Ingrid

Weet je nog dat ik 15 mei volgende moed naar Amsterdam ging om een Certificaatsexamen NieuwGrieks af te leggen op 4 gebieden (lezen, schrijven, luisteren, spreken) en dat ik daar gedurende die examens de moed een beetje in m'n schoenen voelde zakken??

Nou vandaag kwam de verlossende envelop van de UvA …..

IK HEB ALLE ONDERDELEN MET GOED RESULTAAT AFGELEGD.

oftewel: IK BEN GESLAAGD

certificaatsuitreiking: 23 november 2007 in Amsterdam

• Mickey

J O E P I E !!!

Wat goed!

En wat gaaf dat je het voor je vakantie weet! Dat is wel een superlekker gevoel!

Daar moet minstens een ouzo op gedronken worden!

Mickey

• Gonnie

He kanjer, gefeliciteerd! Wat goed zeg en wat een opluchting! En…wanneer gaan we dat vieren! Hoeveel mensen mogen er mee naar de diploma -uitreiking? Maken we er meteen een prikbord meeting van! Maar geniet eerst nog maar even van het gevoel!!

• Henk

Gefeliciteerd, petje af hoor. En nu maar veel bijhouden door vaak naar Griekenland te gaan.

• herbert

Dat wordt dus een feessie !!

• Ron

Congrats..!!

• Joke2

Goed zeg! Van harte!

• Liponix

Goed gedaan meissie!! En vanaf a.s. vrijdag meteen goed blijven oefenen.

• Ingrid

Ik word gewoon verlegen van alle aandacht! Mijn dank!!

Uiteraard vanaf vrijdag alleen maar Grieks kletsen. Gaat net zo makkelijk als in het Nederlands. Zelfs ruzie maken lukt mij in het Grieks ;)

Maar door al die contacten in Griekenland spreek ik al bijna dagelijks Grieks. Zonder hun was ik nooit zover gekomen, want je moet wel ‘oefenen’ en er bijna dagelijks mee bezig zijn.

In september starten de lessen weer en dan ga ik mij voorbereiden op het B-niveau examen volgend jaar mei.

Geen idee hoeveel personen ik mee mag nemen naar die uitreiking. Ik krijg nog nadere informatie hierover (in oktober denk ik) Ik wil in elk geval Rutger en Jochem meenemen als het even kan (rekeninghoudend met school enz.)

• herbert

Het hele prikbord mag toch mee Ingrid ??