vaste gasten

• francois

zo aangekomen op het tot nu mooiste plekje op aarde voor mij dan he

klein nog onbekend voor toeristen. zoo mooi en zo dichtbij.

see you

• jjohn

T'is weer gezellig op het andere prikbord. Ben even hierheen gevlucht. Nog mensen die iets lolligs te melden hebben? Aan de andere kant worden ze sjagrijnig van de lol. Gek hè?!?

Groet,

John ;-)

Ben niet gek, ik ben een vliegtuig. Ik land zo op Karpathos.

• Paul

Ik heb zo het gevoel datr het tussen jou en Herbert goed gaat klikken.

• jjohn

Hoezo Paul,

Vlucht hij ook wel eens hierheen?

Groet,

John ;-)

• Paul

Herbie eet van twee walletjes. Dat zou ik niet diect vluchten willen noemen. Ik dacht meer aan gevoel voor humor.

• jjohn

Ach ik mag de humor van Herbie graag lezen en die van andere. Ik hou van Karpathos maar ik mag ook graag een keer gewoon lol hebben. Alleen heeft Herbie het onvervalste Haagse vemogen om te gallen. Blijkbaar begrijpt niet iedereen hoe je dat moet opvatten en dan pakt het wel eens verkeerd uit. Kan Herbie ook niets aan doen.

Groet,

John ;-)

• Paul

Haagse humor kan ik als Hagenaar/Schevinger natuurlijk zeer waarderen. Het jennende van Herbie valt best mee. In plaats van lange tenen houd ik ook meer van terugpesten.

• jjohn

Paul,

Ik ontmoet haast elk weekend vrienden uit Den Haag en Scheveningen (en nog wat plaatsen in het westen).

Ze zijn recht voor z'n raap, soms te eerlijk op het harde af, maar ik weet altijd precies wat ik aan hen heb. Onderling maken ze elkaar vocaal volledig af en hebben dan de grootste lol.

Dat herken ik bij Herbie ook en dat mag ik wel.

Opvallend vind ik dat Herman vaak precies hetzelfde zegt als Herbie alleen op z'n Limburgs en dat wordt wel op prijs gesteld.

Mensen vragen er gewoon om om voor de gek gehouden te worden.

Groet,

John ;-)