vaste gasten

• Ingrid

Nou Liponix, Meteo.gr verwacht in elk geval bewolking 's nachts en licht bewolking in de ochtend. (http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=24)

Windkracht 5 is wat ik zo ongeveer altijd wel zie staan voor Karpathos.

• Liponix

Gun die surfers ook wat. Heb je trouwens gezien dat er stoten met 60 a 70 km/h voorbijkomen? Beetje rennen en je haalt ze zo in.

• Ron

Ik wel.

• herbert

Ik heb jou nog nooit zien rennen Lipo !!

• herbert

Nepblond !

• gerda

overtijd is dit geval géén handige opmerking!

• Ingrid

jawel, in dit geval wel. is overtime, niet overtijd.

(en ben altijd optijd overal en altijd)

• francois

ja wind lekker hoor.

neem mijn gps mee om te kijken of ik daar ook over de 60 kmh kan komen en een recordtje neer zet.

heb er zin in donderdag nacht eindelijk vliegen

• Ingrid

Je GPS kan je genoeglijk thuis laten. doet ut niet in Griekenland. Alleen Athene en omgeving. En verdwalen op dat eiland is onmogelijk

• Paul

Ingrid naar Karpathos na een jaar bellen met informanten, ons voorlichten over de beste eet- en slaapgelegenheden, de eigenaardigheden van Karpathioten, mogelijkheden voor het planten van een kerstboom van ons forum, over het huren van 4xdrive, het vliegveld en vooral ook over de blues van het liefdesleven van een Griekofiel. Dat doet mij denken nu ze eindelijk naar het beloofde eiland gaat aan een reis vergelijkbaar met het opnieuw ontdekken van Amerika. Ik kijk nu al uit naar haar ervaringen.