Lefkos of Amoopi?

• Mickey

Haha de rechter hoor! Ik ben aan het proberen een andere foto hier te plaatsen, maar er gaat iets mis. Heb al een mail aan de beheerder gestuurd..

groetjes, Mickey

• herbert

Ik zie je foto niet Mickey. een mail naar de beheerder heeft geen enkele zin want je krijgt toch geen antwoord. Ik probeeer al maanden m'n foto te veranderen (wat niet lukt) en heb al diverse mails gestuurd maar nooit iets vernomen !

• Joke2

Afgelopen zondag heb ik mij weer aangemeld voor het smoelenboek. Het lukte mij eerst ook niet om een foto te plaatsen. Nadat ik de foto “kleiner” heb gemaakt, werd hij wel geaccepteerd. Ik denk dat te zware bestanden niet geplaatst kunnen worden.herbert schreef:

• Ingrid

Ik had je alweer gezien, Joke!

Leuk dat je terug bent en leuk dat je weer terug naar Karpathos gaat!

• Mickey

Ik heb inderdaad nog niets gehoord, terwijl ik dat op andere prikborden wel gewend ben… Tja dan wordt het een langdurig verhaal en moeten jullie het met de foto op de Zuid-Afrikapagina doen, want ik kom juist niet bij het gedeelte waar je je foto moet laden. Ook leuk, met een Zuid-Afrikaanse rugby-outfit, haha!

Nou en verder weet je het he? Vrouwlijke Mickey uit Leidschendam. Leeftijd… 40+

Groetjes, Mickey

• Mickey

Hoi Joke, ik kwam helemaal niet op het punt dat ik een foto kon laden, alleen in het algemene deel (1x)…

Mickey

• herbert

Je bent nog piepjong Mickey, ik dacht dat je veel ouder was !

( maar ja, iedereen is jonger dan ik haha )

• Joke2

Mickey,

probeer het zo eens: het algemene deel opslaan -> kies voor bewerken (zie rechterkolom) -> foto toevoegen -> verhaaltje over jezelf -> dan hopelijk klaar…..

Succes!

• Ingrid

óf Mickey even op zoeken op Hyves.nl (en toevoegen als vriendin) ;)

• Mickey

ja dan staat er wel een recente foto… ;- 0