weer terug...

• Mickey

Hallo allemaal

We zijn weer terug van een heerlijk weekje Karpathos! Het was warm, maar door de wind is dat prima te doen. Alleen uitkijken in de zon, want je bent zo verbrand, ook als je smeert (en mijn huid is niet echt heel licht, maar toch)

Ik heb van een deel van jullie tips gebruik kunnen maken, want een weekje is wel erg snel om! Met een autootje hebben we het zuiddeel van het eiland verkend en ook in Lefkos erg lekker gegeten!

Een kleine impressie staat hierboven.

Allemaal bedankt voor de leuke tips. We vonden Karpathos heel leuk, lekker relaxed, Pigadia een beetje te druk, dus we hebben vooral de wat kleinere eettentjes bezocht. Er waren wel veel Nederlanders, misschien ook door de Libelle, dat kan ik niet beoordelen, maar we vonden dat niet storend. Je bent er immers zelf bij in hoeverre je daar contact mee hebt, toch?

We hebben besloten naast onze jaarlijkse Zuid-Afrika trip te proberen ook een weekje Griekenland te doen. Karpathos zou ik zeker aanraden bij mensen die een mix willen tussen toeristische “luxe” en een stukje echt Griekenland! Voor John was het meer “griekenland” dan Parga. Ikzelf heb soms een beetje heimwee naar mijn ervaringen in Evia, maar die zijn van 25 jaar geleden, ook daar heeft de wereld natuurlijk niet stil gestaan….

Ik blijf gezellig meelezen hier en zal binnenkort een foto in dit smoelenboek zetten ook (we staan al op de Zuid afrikapagina), dan hoeft een aantal van jullie niet meer te twijfelen, ik ben een vrouw.

Groetjes, Mickey

• Mickey

misschien gaat ie nu wel god…

• Mickey

Sorry, plaatje gaat mis, dan moeten jullie er zelf maar naar toe!

• Gonnie

Tjee zeg, gaat een week zo snel? Dan kan ik maar beter vast mijn koffer gaan pakken want a.s. donderdag zijn wij aan de beurt! En wij gaan twee weken dus mogen iets langer genieten. Ben benieuwd of het er nog zo druk is met Libelle mensen, maar ik kan het wel hebben! 't Is maar net wat je er zelf van maakt!

• Ingrid

plaatjes mag niet van de moderator hier :(

• Mickey

Nee ik begreep het, jammer, want ik heb een paar hele leuke sfeermakertjes…. Maar ja, jullie weten wel hoe de blauwe zee, kerkjes, felgekleurde bootjes, kleine zwerfkatjes, witte huizen met felgekleurde begroeiing, mooie strandjes, glazen mythos etc etc eruit zien…

Al wat gehoord over je examen?

groetjes, Mickey

• Mickey

Lekker vooruitzicht Gonnie! Veel plezier!

groetjes, Mickey

• Ingrid

op z'n vroegst eind juli/begin augustus en dat is een rekbaar begrip :(

hoop het wel te weten voordat ik naar Karpathos ga

• liponix

Ben benieuwd naar je “smoel”, Mickey. Hoe meer smoelen, deste gaatie.

• herbert

Hallo Mickey, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op Karpathos. Een week is inderdaad veel te kort om een goede indruk van het eiland te krijgen. Het was erg warm heb ik gehoord, dat is de reden dat ik altijd in het voor of naseizoen ga, dan is het ook veel minder druk in Pigadia. groetjes Herbert.