vastgebonden honden

• Paul

Ben je bang dat je wordt opgegeten. Ik ben een keer achtervolgd geworden door een hond nadat ik hem wat eten had gegeven. Ik heb nog steeds spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Een dag later ben ik wanhopig op zoek naar hem gegaan maar niet gevonden.

• Ingrid

Nee, ik ben daar niet bang voor. ik wil gewoon niet dat ze gaan schooien om eten en dat ze mij de hele vakantie achterna lopen. (dat schreef ik ook in mijn reactie op erbert.)

Ik zal er niet zo snel 1tje mee naar huis nemen ivm allergie en omdat we te weinig thuis zijn om een huisdier (kat, hond, konijn of wat dan ook) te houden.

• Paul

Mijn ervaring is dus dat dat nooit is gebeurd. Waarom van het negatieve uitgaan? Ieder moet natuurlijk verder zelf uitmaken of hij wel of niet wat geeft hoor. Het gaat mij om de verkramping die zo hier en daar ooptreedt bij dit ondewerp.

• gerda

Waarschijnlijk ben je nieuw op dit prikbord. Maar je ook maar iets durft te beweren dat de harde kern niet aanstaat, vallen ze met z'n allen over je heen.

Tho is al de gebeten hond, maar jij bent een goede tweede.

Je bent gewaarschuwd!

• marianne

hoi allemaal……

ik heb een mechels herdertje…en 2 katten……

1 kat bijna dood naast de snelweg gevonden……en de herder gered van een eikel…..was geen griek…. die vond dat ze wel kon leven op 1 broodje per dag….en met de nodige klappen….

op karpathos heb ik vaak oog voor alles wat op 4 poten loopt…

maak fotoos van ze ….en voer ze zo nu en dan s een stukje vlees….heb nog nooit een hond…..kat….geit of ezel achter me aan gehad….

zag in turkije aapjes in kleine kooitjes….en in portugal ook honden in kleine hokjes…maar als ik t me toelaat voel ik me 2 weken naar door dat leed….en wil toch ook wel een beetje genieten na een jaar hard werken…

jammer dat je die hond niet meer vond paul….was een mooi gebaar geweest…xx

nog 3 weekjes……….

• Ingrid

Gerda, Marianne staat in het smoelenboek. Zij is niet nieuw, maar reageert niet altijd.

• herbert

Marianne is helemaal niet de gebeten hond, hoe kom je daar nu bij ?? En Tho ?? die maakt het er af en toe zelf naar met z'n denigrerende opmerkingen !

• Gonnie

Ook ik ben zo'n katten liefhebber die op Karpathos het leuk vindt om de katten die rond het White House zwerven af en toe te eten te geven. Komt denk ik om dat ik ze dan als plaatsvervangend huisdier zie. Ik denk dan maar zo…hebben ze een paar maanden toch nog leuk kunnen leven en wat er dan voor de rest gebeurt,helaas….. Maar zie sommige katten nog elk jaar terug, dus misschien valt het allemaal nog wel mee met die grieken!

• Paul

Hoi Marianne,

Je moet inderdaad enige afstand bewaren t.o.v. wantoestanden van dieren in Griekenland anders heb je geen vakantie meer. Altijd de andere kant uitkijken vind ik moeilijk en jij ook blijkt uit je mail. Gelukkig maar.