Hallo, Gonnie,
Wilde je een mail sturen. Dat is niet gelukt. Wil je svp via ons mailadres reageren?
nou nou…iedereen die naar karpathos gaat elke dag ff de honden voeren voorbij hotel blue bay………
en als je dan toch bezig bent……koop voor elke kat die daar rond zwerft een blik kattevoer….
en schuif de helft van je eten op een bordje voor elke kat die langs je kuiten strijkt….
en als je een echte dierenvriend ben zit je elke dag op t bureau om aangifte te doen…..
oja…..verlos ook alle geiten van het touw aan de boom…..en voer de kittens met kittenmelk….
fijne vakantie…x
ps…neem een hond mee naar huis!!!!!!!
Ze bedoelt niet naar Griekenland gaan of als je wel gaat dan gewoon de andere kant uitkijken want zij wil vakantie. Het is zwart of wit.Zelf vind ik het geen big deal om zo nu en dan eens een dier te voeren ook al weet ik dat in de winter veel zwerfdieren worden afgemaakt en dat de Grieken alleen zelf dit probleem kunnen oplossen.Dat laatste is anderzijds een reden om het je niet allemaal zelf aan te trekken.
Ik ben geen dierenhater ofzo, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal honden of katten gaat ‘bijvoeren’, ze je de hele vakantie achterna lopen en gaan schooien om eten. Uit principe voer ik dus geen honden en katten of andere ‘huis’dieren, en al helemaal niet die in/bij de restaurants lopen. Voor je het weet zitten ze bij je op schoot of op tafel! Lekker fris!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?