Ja nu weet ik het weer…
nog 5 weekjes herbert, dan mag ik weer…
Hallo,wil graag even reageren op je stukje over Minas,we kennen hem net als jij waarschijnlijk al heel veel jaren,11 om precies te zijn.Wij zijn net weer 3 weken naar Karpathos geweest en zagen tot onze schrik wat er van Scala over was,we zijn dus gelijk naar zijn huis gegaan en hem opgezocht,toen zag hij er nog wel goed uit maar 13 juni waren we er weer on gedag te zeggen en toen ging het echt niet goed met hem,hij is de laatste jaren wel vaker ziek geweest,hij heeft last van erge depressies en neemt niet altijd zijn medicijnen.we hopen dat hij er natuurlijk weer overheen komt en we volgend jaar weer samen leuke dingen kunnen doen,ook al is hij af en toe een brombeer wij(mijn man en ik) houden veel van hem,gr LisaIngrid schreef:
>
> Leg net de telefoon neer nadat ik, in staggato stijl, met
> Minas gesproken heb.
> Minas is weer beter, maar La Scala is nog steeds dicht. Kreeg
> ook het vermoeden dat La Scala, ondanks nieuw terras niet
> spoedig open zal gaan.
> Wat hij nu heeft gehad, weet ik eigenlijk nog steeds niet.
> Vraag mij af of hij het zelf wel wist.
> Hij was eigenlijk vooral geïnteresseerd in wanneer ik weer
> zou komen en hoe het met de kinderen gaat.
> Afijn, 2-2,5 minuut Minas gesproken, maar dus geen steek
> wijzer geworden
vertel lisa, ‘wat er van Scala over was’.
Wat ik hoorde was het terras vernieuwd.
Is Minas al verhuisd? Hij was een nieuw huis aan het bouwen en het was zowat klaar (zei hij in december aan de telefoon.) Als ik in augustus zou komen, zou ik het zien. (moet dus nog zo'n 7,5 week wachten)
Ben vorig jaar wel in z'n huis geweest dat vlak achter La Scala lag. (vanaf balkonnetje keek je zo op Scala)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?