La Scala en Minas

• Ingrid

Leg net de telefoon neer nadat ik, in staggato stijl, met Minas gesproken heb.

Minas is weer beter, maar La Scala is nog steeds dicht. Kreeg ook het vermoeden dat La Scala, ondanks nieuw terras niet spoedig open zal gaan.

Wat hij nu heeft gehad, weet ik eigenlijk nog steeds niet. Vraag mij af of hij het zelf wel wist.

Hij was eigenlijk vooral geïnteresseerd in wanneer ik weer zou komen en hoe het met de kinderen gaat.

Afijn, 2-2,5 minuut Minas gesproken, maar dus geen steek wijzer geworden :(

• Ingrid

met andere woorden: Hij is weer ‘de oude’ (brompot)

• Ron

la scala ??

• Ingrid

La Scala, die op dat hoekie, waar dat ene hellende straatje op de ‘boulevard’ uitkomt. Heb wel een foto er van. maar die wordt hier toch niet zichtbaar. Zal 'm in Karpathofielenhyve zetten. Kan je ff kijken.

• Ron

dat is die tent rechts toch , met dat moderne inboedeltje ?

beetje trendy place..

• Pau

Met de rug naar de kust of de zee? Ik denk dat jij doelt op Traffic met de rug naar de zee rechts.

• Ron

Nee paul, gewoon zoals je er tegen aankijkt, traffic ligt aan het begin v/d boulevard dit is zo''n beetje 60 meter voor het einde v/d boulevard.

• Ron

volgens mij ben ik zelf in de war, dat tentje wat ik bedoel ligt verder naar het midden v/d boulevard….

• herbert

Teveel raki op Ron ??

• Ingrid

Scala ligt daar waar het hellende straatje uitkomt op de boulevard, Ron.

Enne … Zo trendy is het niet, hoor.