Burgemeester vs InKarpathos.com

• herbert

Dank je Gonnie, ik heb dus alvast 1 stem, dat schiet lekker op ! ik zal binnenkort m´n programma bekent maken !

• Ingrid

ben benieuwd naar dat programma. mijn stem krijg je pas als ik het programma ken en als ik weet dat je doet wat je beloofd in je programma.

• Paul

Als je voor een loveparade gaat op Karpathos heb je ook mijn stem.

• herbert

Politici doen nooit wat ze beloven Ingrid ! maar goed als ik eenmaal burgemeester ben gaat er toch wel het een en ander veranderen!

1. ik ga wat doen aan het smerige afval op het eiland.

2. het wegennet wordt drastisch verbeterd.

3. meer “live”muziek. ook grote optredens ! ( op het plein)

4. een dierenarts aanstellen die wat aan het zwerfkattenprobleem gaat doen!

5. de prijzen van koffie en drank gaan omlaag.

6. stranden worden beter schoongemaakt.

7. koffietentjes in het midden van het hoofdstraatje worden weer in oude staat gebracht.

8. watervoorziening en electra worden sterk verbeterd.

9. meer bootochten en leuke feesten ( loveparade)

10. Burgemeester Herbie krijgt een topsalaris.

heeft iemand nog meer suggesties ??

• Ingrid

Ik steun alle punten, behalve het laatste punt. Waarom een ‘topsalaris’ Herb? Je zal je moeten staven aan wat de Karpathiotische bevolking als inkomen heeft. Of ben jij net zo'n zakkenvuller als die ‘top’mensen hier in NL (en elders in de wereld)

• herbert

Nee hoor, geen zakkenvuller. ik ben tevreden met 10.000,- eurie's netto per maand.

• Ingrid

de gemiddelde Griek verdiend een 700-800 euri's per maand. Het door jouw gewenste maandsalaris dus al meer dan een gemiddeld Grieks jaarinkomen.

• herbert

Ja, maar ik word wel burgemeester !! en we leven nu in 1 Europa dus de salarissen moeten gelijkgetrokken worden en in Nederland verdiend een burgemeester 10.000,- dus een Griekse moet dat ook verdienen !

• Ingrid

dan moeten ook de salarissen van de gemiddelde Griek opgetrokken worden tot een Europees gemiddelde. (en die van ‘ons’ Nederlanders dan misschien wel iets omlaag)

• herbert

Wie is daar toe bereid ??