zaterdag...........

• liponix

Reken maar. Met de tent komt het goed en met de ouzo ook.

• herbert

A.S. schoonzoon ?? ik dacht dat ik dat zou worden hihi !

• herbert

Wat is die Liponix allemaal van plan ???????

• Ingrid

dat …. Herbert, weet alleen Liponix

• Ingrid

waarom moet ie nog bewerkt worden?

lijkt mij dat een enthousiast ‘ja, wat leuk en tuurlijk kom ik’ het enige juiste antwoord is.

• herbert

Moest jij vandaag geen examen doen Ingrid ??? of vergis ik me ??

• Ingrid

Moest, ja, en heb ik ook gedaan :)

hier kan je lezen hoe en wat: http://www.forumservice.nl/basic/lees.php?id=1202&bericht_id=39597

voor alle anderen:

Pfff, ei is gelegd. Nu wachten tot het uikomt. Geen idee wat de broedtijd is, maar ik geloof een maand of 2-3.

De Luistertoetsen gingen wel goed.

Het (begrijpend) lezen wel aardig.

Brieven schrijven is nu eenmaal niet mijn sterkste kant (en ook geen hobby) en zeker niet als het er dan nog 2 (1 ‘zakelijke’, en 1 aan een virtuele vriendin) moeten zijn in het Grieks.

Het spreken, waar ik normaal weinig moeite mee heb, liep niet zo vlotjes. Gooi het maar op zenuwen en te veel gefocust op ‘foutloos’. Wat ook niet meewerkte was dat er een cassetterecorder meeliep die het gesprek opnam

• Paul

Kom net thuis van werk. Mis Niko in smoelenboek. Weet jij waarom?

• Ingrid

hee… nu je het zegt. ik zie het ook.

weet wel dat hij ‘problemen’ had met het feit dat zijn gezicht op het net stond. (maar ja, als je je niet bekend maakt, vind je nooit een lief meisje (of jongetje) natuurlijk)

Eigelijk mag hij nu niet meer komen, toch? Missen we wel de tzatziki. Ik zal ff navragen bij 'm

• Paul

Die tzatziki is inderdaad een zwaar punt. Los daarvan heeft hij zich al gekwalificeerd. Toch? Bij mij kwam eigenlijk de vraag op of hij nog komt..